clear sky
13°C
15.05.2024.
Beograd
eur
117.1155
usd
108.571
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

MISTERIJA SRUŠENOG BOINGA 737 I DALJE TRAJE: Preživelih nema, a JEDNA STVAR zbunjuje istragu!

23.03.2022. 08:09
Piše:
Srbija Danas/Novosti
Avion
Avion / Izvor: Profimedia

Upravo je način na koji se letelica obrušila sa neba pokrenuo lavinu teorija o uzroku nesreće.

Posle pada aviona kineske avio-kompanije "Čajna istern erlajns", u kojem su bila 123 putnika i devet članova posade, nisu pronađeni preživeli, a istraga se, kako je izjavio Džu Tao, direktor za bezbednost u vazduhoplovstvu u Upravi za civilno vazduhoplovstvo Kine, suočava sa mnogo poteškoća zbog teškog oštećenja letelice.

DRAMA NA NEBU! Susedi zbog dojave o bombi u letelici digli lovce

DRAMA NA NEBU! Susedi zbog dojave o bombi u letelici digli lovce

BIVŠA PRVA DAMA AMERIKE POZITIVNA NA KORONU: Apelovala na građane da prime buster dozu

BIVŠA PRVA DAMA AMERIKE POZITIVNA NA KORONU: Apelovala na građane da prime buster dozu

SIN (3) UPUCAO MAJKU Pronašao pištolj u porodičnim kolima, usledila je TRAGEDIJA

SIN (3) UPUCAO MAJKU Pronašao pištolj u porodičnim kolima, usledila je TRAGEDIJA

- Na osnovu trenutno dostupnih informacija, nemamo jasnu procenu uzroka nesreće - rekao je Tao.

Istovremeno, kineski državni mediji prenose da se sada intenzivno traga za "crnom kutijom" i da će za njeno pronalaženje biti angažovani i dronovi.

Dok ne bude pronađena i odgonetnut uzrok ove tragedije, ostaće otvoreno pitanje kako je moguće da je ovaj avion sa leta MU 5735 padao gotovo vertikalno, što su i očevici zabeležili kamerama svojih telefona.

Upravo je način na koji se letelica obrušila sa neba pokrenuo lavinu teorija o uzroku nesreće, a komentarisali su je i piloti i stručnjaci za avio-saobraćaj.

- Izuzetno je retko da avion pada u tom, gotovo vertikalnom položaju - rekao je za "Saut Čajna monin post" Huan Braun, pilot "boinga 777" i popularni vloger o avijaciji koji analizira vazdušne incidente.

I Žan-Pol Troadek, bivši direktor francuskog Biroa za istraživanje i analizu bezbednosti civilnog vazduhoplovstva, rekao je agenciji Frans pres da su podaci "veoma neobični", ali je naglasio da je prerano da se donose zaključci.

Stravična nesreća dogodila se u ponedeljak, a "boing 737-800" jedne od tri vodeće kineske avio-kompanije leteo je iz grada Kunming u zapadnoj provinciji Junan za industrijski centar Guangdžou na istočnoj obali zemlje. Poleteo je oko 6.11 ujutru po srednjoevropskom vremenu, a iznad grada Vudžua sa radara je nestao u 7.20, na visini od 8.869 metara i pri brzini od 696 kilometara na čas.

Nekoliko sekundi kasnije pao je u planinskoj oblasti Guangsi.

"Kamikaze"

Zbog načina pada aviona, u medijima i na društvenim mrežama ima i teorija o "pilotu kamikazi" uz podsećanje na slučajeve iz poslednjih 10 godina.

Najpre na pilota nemačke kompanije "Džerman vings" koji je marta 2015. pao u Francuskim Alpima, osumnjičenog da je namerno izazvao nesreću u kojoj je poginuo sa 149 putnika i članova posade, kao i na novembar 2013. kada je pilot aviona kompanije LAM iz Mozambika namerno srušio "embraer 190" u severoistočnoj Namibiji.

Vratio visinu, pa nastavio da "roni"

Na neuobičajeno survavanje aviona upućuju i podaci sajta za praćenje aviosaobraćaja "Flajradar", koji pokazuju da je avion leteo na oko 8.900 metara, kada je iznenada počeo da se spušta.

Nakon što je nakratko povratio visinu na oko 2.000 metara, nastavio je da "roni", spuštajući se skoro 9.450 metara u minuti poslednjih nekoliko sekundi pre nego što se srušio.