Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Тројица мушкараца ПРАТИЛА Николу Роквића на путу ка Егини - Певач окрио непознате детаље са ходочашћа: "Остао сам без снаге..."

27.05.2024. 08:19
Nikola Rokvić
Никола Роквић / Извор: Антонио Ахел/АТАИмагес

Читава Србија је последњих месец дана пратила како протиче певачева мисија. Он је препешачио више од хиљаду километара, а све у циљу да би сакупио новчана средства за лечење оболеле деце и да би се помолио Светом Нектарију Егинском за њихово оздрављење.

Никола Роквић се јуче вратио се авионом са свог вишенедељног ходочашћа. Он је пешке прешао пут дуг 1060 километара, од Београда до манастира Светог Нектарија Егинског у Грчкој. Певач и његова супруга, Бојана Роквић, су основали фондацију "Породица" и успели су да сакупе више од 39 милиона динара који ће бити донирани за реновирање дела дечје онкологије, као и за незбринуту децу и талентовану децу којој је неопходна финансијска помоћ.

Екипа портала Србија Данас је дочекала Николу и његову породицу на аеродрому "Никола Тесла" у Београду, а он је са нама поделио прве утиске о свом ходочашћу.

- Хвала вам на добродошлици. Успео сам мало да одморим. Острво Егина је прелепо, а ја сам успео са прородицом и да одморим и да се мало окупам. Утисци су се слегли. Веома сам задовољан. Радостан. Велико животно искуство - открио је Роквић.

Никола није кренуо сам на путовање

Певач нам је признао шта му је најтеже пало током ходочашћа:

Nikola Rokvić
Никола Роквић / Извор: Youtube printscreen/Blic

- Био сам сам током руте највећи део, са мном су кренула и моја три пријатеља, која су била у камперу, где сам ја и спавао, прву ноћ није стигао кампер, па сам спавао у шатору, а то није тако добро опција, јер је било 4 степена. После је било лакше, била је и опција да кренемо без кампера, али онда би много губио енергије да нађем смештај, нарочито што сам позната личност. Вероватно би људи хтели да ме угосте и да попричамо и то би ми одузело много енергије, Током руте сам био искључиво сам, они су ме с времена на време посетили да ме питају да ли ми треба храна, вода, банана или нека чоколадица и тада искористе тренутак да ме усликају. Нас четворо мушкараца је било у камперу, није била ниједна несугласица - откио је Никола и додао:

Никола Роквић / Извор: Антонио Ахел/АТАИмагес

- Најтеже су ми биле ствари око животиња и неких предела где сам био сам самцијат, у шумама и њивама, где сам ишао мимо пута и тај дан када сам ушао у Грчку, тада ми је било јако тешко због промене климе, велика је влажност, на пола пута сам остао без снаге и енергије - рекао нам је он.

Шта је још Никола Роквић рекао пред нашим камерама, сазнајте у видео прилогу у наставку:

Детаљније КЛИКОМ НА ОВАЈ ЛИНК.