clear sky
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Trojica muškaraca PRATILA Nikolu Rokvića na putu ka Egini - Pevač okrio nepoznate detalje sa hodočašća: "Ostao sam bez snage..."

27.05.2024. 08:19
Nikola Rokvić
Nikola Rokvić / Izvor: Antonio Ahel/ATAImages

Čitava Srbija je poslednjih mesec dana pratila kako protiče pevačeva misija. On je prepešačio više od hiljadu kilometara, a sve u cilju da bi sakupio novčana sredstva za lečenje obolele dece i da bi se pomolio Svetom Nektariju Eginskom za njihovo ozdravljenje.

Nikola Rokvić se juče vratio se avionom sa svog višenedeljnog hodočašća. On je peške prešao put dug 1060 kilometara, od Beograda do manastira Svetog Nektarija Eginskog u Grčkoj. Pevač i njegova supruga, Bojana Rokvić, su osnovali fondaciju "Porodica" i uspeli su da sakupe više od 39 miliona dinara koji će biti donirani za renoviranje dela dečje onkologije, kao i za nezbrinutu decu i talentovanu decu kojoj je neophodna finansijska pomoć.

Ekipa portala Srbija Danas je dočekala Nikolu i njegovu porodicu na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu, a on je sa nama podelio prve utiske o svom hodočašću.

- Hvala vam na dobrodošlici. Uspeo sam malo da odmorim. Ostrvo Egina je prelepo, a ja sam uspeo sa prorodicom i da odmorim i da se malo okupam. Utisci su se slegli. Veoma sam zadovoljan. Radostan. Veliko životno iskustvo - otkrio je Rokvić.

Nikola nije krenuo sam na putovanje

Pevač nam je priznao šta mu je najteže palo tokom hodočašća:

Nikola Rokvić
Nikola Rokvić / Izvor: Youtube printscreen/Blic

- Bio sam sam tokom rute najveći deo, sa mnom su krenula i moja tri prijatelja, koja su bila u kamperu, gde sam ja i spavao, prvu noć nije stigao kamper, pa sam spavao u šatoru, a to nije tako dobro opcija, jer je bilo 4 stepena. Posle je bilo lakše, bila je i opcija da krenemo bez kampera, ali onda bi mnogo gubio energije da nađem smeštaj, naročito što sam poznata ličnost. Verovatno bi ljudi hteli da me ugoste i da popričamo i to bi mi oduzelo mnogo energije, Tokom rute sam bio isključivo sam, oni su me s vremena na vreme posetili da me pitaju da li mi treba hrana, voda, banana ili neka čokoladica i tada iskoriste trenutak da me uslikaju. Nas četvoro muškaraca je bilo u kamperu, nije bila nijedna nesuglasica - otkio je Nikola i dodao:

Nikola Rokvić / Izvor: Antonio Ahel/ATAImages

- Najteže su mi bile stvari oko životinja i nekih predela gde sam bio sam samcijat, u šumama i njivama, gde sam išao mimo puta i taj dan kada sam ušao u Grčku, tada mi je bilo jako teško zbog promene klime, velika je vlažnost, na pola puta sam ostao bez snage i energije - rekao nam je on.

Šta je još Nikola Rokvić rekao pred našim kamerama, saznajte u video prilogu u nastavku:

Detaljnije KLIKOM NA OVAJ LINK.