Откивено: Продукција на силу створила ову љубавну везу - челни људи телевизије су га приморали да је љуби иако му се гадила?!
Све што видите на малим екранима не значи нужно да је спонтано и природно, постоје ријалити играчи који су веома "професионални".
Да је ријалити шоу постао занимање и посао сведоче многи примери у свету. Многи ликови се годинама провлаче по разним ријалити форматима, а чини се да све што унутра раде, раде механички и прорачунато, на основу богатог искуства, а не спонтано и природно како је то билу у самом зачетку ријалии формата.
Иста ситуација је и у Србији, где многе главне звезде годинама гледамо на малим екранима, а за то време се по више пута заљубљују и одљубљују, свађају, мире, знају где да стану, знају кад коме да се обрате, малтене све потезе раде готово механички, јер се у ријалити програму осећају као на послу.
Искусни ријалити играч који сада говори без задршке
Бранислав Радоњић Брендон, један од најискуснијих учесника ријалити програма у Србији, наставља свој серијал јавних сведочења о ономе што се, како тврди, дешавало иза камера најгледанијих формата. Током година учествовао је у ријалитијима попут Великог брата, Парова и Задруге, а данас, са дистанце, отворено говори о механизмима који су, према његовим речима, диктирали понашање учесника.
У новом обраћању, Брендон тврди да је продукција једног ријалитија који не именује од њега захтевала интимно понашање пред камерама, како би се повећала гледаност и фокус публике усмерио искључиво на њега.
"Терали су ме да се љубим са девојкама" - Брендоново сведочење
У снимку који је изазвао бројне реакције на друштвеним мрежама, Брендон без увијања описује како је изгледао притисак продукције.
"Терали су ме да се љубим са девојкама, што је мени било фуј и одвратно и ненормално. Све док сам се љубио тамо са неким девојкама, њима је одговарало, јер је то доносило гледаност и само сам ја био у крупном плану и само су мене снимали. Само су ме наговарали да се љубим са девојкама, не знам како сам то уопште издржао. Једна девојка ме је огребала ноктом по усни и данас имам ожиљак" рекао је Брендон, не откривајући о ком ријалитију је конкретно реч.
Популарност као цена договора са продукцијом
Иако у сведочењу наглашава да се осећао "натераним и примораним", Брендон индиректно признаје да је такав однос са продукцијом био део прећутног договора. Љубавне сцене и интимни тренуци доносили су већу гледаност, више камера уперених у њега, али и брзу популарност код публике.
Како сам наводи, док је био у центру таквих дешавања камере су га стално пратиле, остали учесници су падали у други план, а са друге стране продукција је добијала материјал који "продаје причу".
Граница између пристанка и притиска у ријалитију
Брендоново сведочење поново отвара старо, али и даље актуелно питање, где је граница између слободне воље учесника и притиска продукције. Иако формално нико није био физички присиљен, начин на који се, према његовим речима, инсистирало на одређеном понашању, оставља простор за озбиљну расправу.
Посебно је индикативно то што Брендон данас тврди да му је такво понашање било непријатно и одбојно, али је у том тренутку пристајао јер је знао да му такви кадрови доносе популарност и опстанак у ријалитију.
Ријалити као производ, а емоције као алат
Ова исповест уклапа се у ширу слику Брендонових ранијих тврдњи о ријалити индустрији, у којима често истиче да су емоције, односи и афере свесно режирани или подстицани како би се произвела драма.
Његове речи додатно подгревају сумње да су многе "љубавне приче" које публика види на екрану заправо део унапред планираног понашања, у којем учесници често пристају на улоге које им се намећу.