Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Бренд Schwarzkopf открива ново поглавље: Schwarzkopf је „За сваку верзију тебе“ и представља Креативну Иницијативу изузетних жена

01.02.2024. 11:04
Пише:
Промо
ana ivanovic
ана ивановиц / Извор: Фото: Промо

Ана Ивановић се придружила представницама Schwarzkopf Креативне Иницијативе у оквиру бренд кампање „За сваку верзију тебе“. Као резултат различитих и личних искустава са косом, као и индивидуалних потреба сваког типа косе, ове изузетне личности савршено представљају неприкосновену експертизу бренда Schwarzkopf у области неге косе – без обзира да ли је у питању боја, нега или облик косе са свим својим аспектима.

Након недавног незаборавног представљања својих нових глобалних бренд амбасадора у Берлину, Schwarzkopf креће на узбудљиво путовање, још једном потврђујући своју мисију стварања снажног, сврсисходног, глобалног и културно релевантног бренда. Schwarzkopf све то ради уз изузетне уметнике и ствараоце који инспиришу и нуде лична искуства у вези са косом, уз своје непревазиђено искуство у нези косе:

„Schwarzkopf – За сваку верзију тебе“ уједињује и слави овај светски познат, омиљени бренд на један потпуно нов и узбудљив начин. „Пресрећни смо што свака од ових седам јединствених, легендарних и истински инспиративних жена дели нашу страст и посвећеност коси и снази која се у њој налази. Ана Ивановић, Дајан Кругер (Диане Кругер), Ели Њуман (Alli Neumann), Колиен-Улмен Фернандез (Цолиен-Улмен Фернандес), Мини Анден (Мини Анден), Назан Екс (Назан Ецкес) и Свантје Паулина (Swantje Паулина) су изузетне личности које су отелотворење значаја косе за нашу индивидуалност на један веома личан, а ипак за све нас надахњујући начин. У коси се налази моћ, а Schwarzkopf има за циљ да подигне свачији потенцијал кроз боју, негу и њен облик. Кроз дељење својих искустава са косом, оне су прави светионици свакоме од нас да учинимо исто. У Schwarzkopfu, неизмерно смо срећни што можемо да удружимо снаге са Креативном Иницијативом и унапредимо однос са потрошачима у будућности како би прихватили сваки аспект сопственог потенцијала у свој својој лепоти“, каже Матју Шове (Matthieu Chauvet), корпоративни потпредседник компаније Хенкел за бренд за негу косе Schwarzkopf.

Schwarzkopf Креативни Колектив – упознајте амбасадоре

Ана Ивановић
Наша најбоље рангирана тенисерка на свету и предузетница

Promo
Промо / Извор: Фото: Промо

Анина коса је одувек била додатак њеном таленту: Неговање косе значи одржавање њеног заштитног знака. Припрема њене дуге косе пре тениског меча постала је важан ритуал, дајући јој снагу и самопоуздање.
„Живот може да буде пун изазова за мене и моју косу. 
Стога, обоје морамо да останемо јаки.“

Данас, Schwarzkopf има највећи кредибилитет у области косе, обједињујући фарбе за косу, негу и обликовање косе под једним кровом. Настављамо да промовишемо наслеђе Schwarzkopf-a, кроз подршку глобалне заједнице фризера и правих стручњака, као и кроз иновације, на пример јединственог и иновативног HaptIQ System бренда Schwarzkopf који јача косу тако што ствара микро везе унутар постојеће длаке и помаже коси да се регенерише.