IZAZVALI HAOS I POBEGLI
Pobuna u Grčkoj i to od strane Srba - zbog Srba: Jedna "mala neprijatnost" pretvorila se u sramotu o kojoj sada svi pričaju, turisti ogorčeni
Srpski turisti zaključali stan iznutra u Grčkoj prilikom izlaska i ostavili porodicu s decom da spava na ulici.
Jedna korisnica iz Srbije, koja iznajmljuje apartman u Grčkoj, podelila je u Fejsbuk grupi "Grčka info" svoje neprijatno i skupo iskustvo sa gostima koji su, po svemu sudeći, zaboravili osnovnu odgovornost i poštovanje prema domaćinu.
Kako je navela u objavi koja je izazvala brojne reakcije i komentare, gosti su po odlasku ostavili ključ zaboden s unutrašnje strane vrata, čime su onemogućili ulazak u stan, a sve to su joj, kako kaže, javili uz rečenicu da je u pitanju samo "mala neprijatnost".
- Gosti su otišli, apartman je prazan. Ali ključ... ostao je zaboden s unutrašnje strane vrata - navela je autorka objave.
Radi se o sigurnosnim vratima koja automatski zaključavaju, pa nije bilo moguće otvoriti ih spolja, ni sa rezervnim ključem. Naredni gosti, među kojima je bilo i dvoje male dece, dolazili su tokom noći - i stan je morao hitno da bude osposobljen.
"Nije stvar u novcu"
- Nema ulaska, nema čišćenja, nema pripreme. A nema ni razumevanja. Jer oni su otišli i nisu hteli da plate ni cent za bravara, obijanje brave i ponovno stavljanje stana u funkciju - objasnila je stanodavka.
Na sreću, prijateljica joj je pomogla da angažuje majstora koji je, radeći "na crno", naplatio 60 evra za obijanje brave, bez računa.
- Tih 60 evra nekome je sitnica, nekome dnevni budžet, a nekome razlika da li jesi ili nisi čovek. I ne, nije stvar u novcu. Stvar je u odgovornosti - napisala je.
Pobesnela zbog reakcije gostiju
Ono što je posebno zabolelo autorku jeste reakcija gostiju, koji su, umesto razumevanja, zamerili i što se spominje dodatni trošak, te čak ironično komentarisali kako treba da plate i - pokvareni aspirator, koji pritom, kako kaže, oni uopšte nisu ni koristili niti je bio tema.
- Niko vam ništa nije dao. Regularno ste iznajmili apartman i regularno ste prijavljeni kao moji gosti. A kada iznajmljuješ prostor, na kratko si domaćin - a domaćin ne ostavlja haos za sobom.
Nije prvi put
Autorka ističe da nije prvi put da se ovakve stvari dešavaju i dodaje da je vreme da se otvoreno govori o lošim iskustvima stanodavaca, jer i oni imaju pravo na poštovanje.
- Za svaku sliku s terase s pogledom na more stoji neko ko menja brave, pere peškire, čeka majstore i često - ćuti. Do sledeće brave. I sledeće šanse da verujemo ljudima.
Objava je izazvala brojne komentare i podršku drugih članova grupe, a stanodavci su se javili sa sličnim iskustvima, uz poruku da je razumevanje i poštovanje ključno u svakom odnosu, pa i kada letujete.