clear sky

Piše:
Srbija Danas/Telegraf
Rover na Marsu
Rover na Marsu / Izvor: Shutterstock

Nema dokaza da su neidentifikovani leteći objekti vanzemaljskog porekla

Naučnici američke svemirske agencije (NASA) prvi put su javno govorili o istraživanju neidentifikovanih letećih objekata (NLO). Komisija, sastavljena od 16 članova, među kojima je veliki broj stručnjaka u ovoj oblasti od fizičara do astrobiologa, oformljena je u junu 2022. da ispita sve podatke u vezi NLO, koje prikuplja civilni i privatni sektor.

"BUDITE SPREMNI ZA NAJGORE SCENARIJE" Si okupio najviše bezbednosne zvaničnike Kine, nešto se OPASNO KUVA!

NEKAD JE BIO UZ TRAMPA, SAD MU OKRENUO LEĐA: Pere ruke od bivšeg predsednika Amerike, ali mu to neće mnogo pomoći?

EVROPA SE TRESE PRED ORBANOM: Poslanici EP hoće Mađarskoj da uskrate ono što joj po pravu pripada

- Kada bi trebalo da kažem u jednoj rečenici šta smo do sada naučili, rekao bih da nam je potrebno više kvalitetnijih podataka - izjavio je Dejvid Spergel na početku obraćanja, prenosi BBC.

Cilj skupa u sedištu agencije jeste da se održi rasprava uoči objavljivanja izveštaja u julu 2023, na kom se prema rečima Dena Evansa, višeg naučnika pri zvaničnoj istraživačkoj jedinici NASA radilo "nekoliko meseci". Uočeno je više od 800 objekata, rekao je Šon Kirkpatrik, direktor vladine kancelarije dodajući da svakog meseca imaju 50 do 100 novih izveštaja.

Dva do pet odsto takvih objekata su neuobičajene prirode.

Mars
Mars / Izvor: Shutterstock

- Imamo najveću mašineriju uređaja na svetu, gde god želimo. Veliki broj je iznad američkog kontinenta, ali mnogi ljudi ne voli da im se u dvorištu nalaze ti uređaji - zabranjeno je - objašnjava. Na sastanku je prikazan nedavno objavljen video snimak na kom se vidi serija tačaka kako se noću kreće po nebu.

Snimak je napravila P-3 mornarica na zapadnoj obali SAD-a, koja nije mogla da presreće objekte. Den Evans ukazuje da je potrebno utvrditi da li su ovi objekti opasni po vazdušnu bezbednost ili ne.

- Želimo da budemo sigurni da je naše nebo sigurno - dodao je. NASA je uoči skupa naglasila da nema dokaza da su neidentifikovani leteći objekti vanzemaljskog porekla.