Automobil u kom je POGINULA princeza Dajana iskorišćen za REKLAMU: Palata osudila ovaj MORBIDAN potez
Njena bliska prijateljica zgrožena ovom odlukom.
Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariskom tunelu iz 1997. godine, gde je poginula princeza Dajana.
- Dajana nije izabrala svoju smrt. 2024. godine bi trebalo da imamo mogućnost izbora - opis je ispod reklame koja je zgrozila javnost.
Žena čula ČUDNU BUKU iz mašine za pranje sudova: Prizor koji je ZATEKLA oduzeo joj je par godina života
Da li znate zašto se kaže VALA? Svi misle da je ova reč potekla iz turskog jezika, a greše
Samo je mogla da se uhvati za glavu: Zbog ove zagonetke voditeljka nije mogla da nastavi vođenje kviza
Negativni komentari na račun ovog poteza samo su se nizali na društvenim mrežama. Prijatelji pokojne princeze su zgroženi ovim postupkom, a reklamu su opisali kao "podlu, odvratnu i gnusnu".
Baronica Rosa Monkton, koja je bila princezina bliska prijateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna.
- Dajana je bila iskorišćavana tokom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorišćava njena smrt - izjavila je Dajanina drugarica, prenosi "Daily Mail".
Kensingtonska palata izrazila je bes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korišćena tragična saobraćajna nesreća princeze Dajane.
Srbija Danas/Daily mail