scattered clouds
23°C
22.05.2024.
Beograd
eur
117.1131
usd
107.829
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Ako ova tri sastojka imate u svakom JELU, vaša CREVA ĆE VAM BITI ZAHVALNA!

19.03.2024. 13:27
Piše:
SrbijaDanas/Super žena
devojke ručaju
devojke ručaju / Izvor: Foto: Shutterstock

Poboljšajte stanje vaših creva

Postoje tri stvari koje moramo da konzumiramo kako bismo poboljšali zdravlje creva, a nutricionista Tim Spektor je objasnio i koje.

BUBREZI PROPADAJU ZBOG OVOGA - Navike u ishrani koje dovode do potpunog kolapsa, obratite pažnjububrezi

BUBREZI PROPADAJU ZBOG OVOGA - Navike u ishrani koje dovode do potpunog kolapsa, obratite pažnju

Zaboravite kafu AKO STE OVA KRVNA GRUPA - Loše utiče na štitnu žlezdu i OKIDAČ je za mnoge BOLESTIkafa

Zaboravite kafu AKO STE OVA KRVNA GRUPA - Loše utiče na štitnu žlezdu i OKIDAČ je za mnoge BOLESTI

DŽABE VAM OSAM SATI SNA - Ovo je najvažnija stavka kvalitetnog sna, bez nje nema odmora i jakog imunitetaspavanje

DŽABE VAM OSAM SATI SNA - Ovo je najvažnija stavka kvalitetnog sna, bez nje nema odmora i jakog imuniteta

1. Polifenoli: Ovo je vrsta odbrambene hemikalije u biljkama koja im daje svetlu boju i gorak ukus. Osim što štite biljku, polifenoli hrane dobre crevne bakterije i inhibiraju rast loših bakterija.

2. Vlakna – preko 90% odraslih u UK ne dobija dovoljno vlakana, za koje se smatra da su pokretač iscrpljivanja mikrobioma ljudskog creva. Dobri izvori vlakana su orasi, semenke, cela zrna, mahunarke, grašak i voće i povrće.

3. Fermentisana hrana – umešajte kefir u prelive za salatu ili dodajte kiseli kupus i kimči u sendviče, salate, supe i variva. Istraživanja su pokazala da uključivanje fermentisane hrane može povećati raznolikost crevnog mikrobioma.

"Ako sledite ove principe, takođe ćete uključiti mnogo različitih biljaka. Naše istraživanje je pokazalo da što je veći broj biljaka koje jedete, to je mikrobiom vašeg creva raznovrsniji", rekao je  Tim Spektor.

Izvor: SrbijaDanas/Super žena