clear sky
26°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

BANKE UVELE VELIKE PROMENE: Skraćuju radno vreme, zatvaraju filijale, a ima i još novina

20.10.2020. 06:00
Piše:
SrbijaDanas/Novosti
banka
banka / Izvor: Profimedia

Oko 60 odsto banaka u svetu zatvorilo je filijale ili skratilo radno vreme zbog kovida-19, a mnoge su primenile nove, digitalizovane procese.

Neki od njih su otvaranje računa - 34 odsto, metode za identifikaciju i verifikaciju na daljinu - 23 odsto i beskontaktno plaćanje - 18 odsto. Ovo je pokazalo istraživanje Dilojta o zrelosti digitalnog bankarstva, sveobuhvatnoj analizi digitalnih funkcionalnosti i situaciji na tržištu, rađeno u 39 zemalja i 318 banaka.

SVE O NOVOM FRUŠKOGORSKOM KORIDORU: Najduži tunel u Srbiji prolaziće kroz Vojvodinu, a čekaju ga dva velika izazova

SVE O NOVOM FRUŠKOGORSKOM KORIDORU: Najduži tunel u Srbiji prolaziće kroz Vojvodinu, a čekaju ga dva velika izazova

Predstoje nam praznične kupovine: Kako je pandemija promenila šoping u 2020.godini?

Predstoje nam praznične kupovine: Kako je pandemija promenila šoping u 2020.godini?

RATA KREDITA VAM JE MNOGO VEĆA? Kako da se vratite na staro i koliko to košta?

RATA KREDITA VAM JE MNOGO VEĆA? Kako da se vratite na staro i koliko to košta?

- Kada je o Srbiji reč, naše banke se u poređenju sa globalnim prosekom, mogu svrstati u grupu "zakasnelih digitalnih korisnika - ocenjuje se u istraživanju.

- Najveće razlike u poređenju sa svetom su u aktivnostima koje se odnose na otvaranje bankovnih računa, redovno korišćenje bankarskih usluga, razvoj naprednijih usluga i zatvaranje bankovnih računa. Srpske banke još nisu u potpunosti razvile višekanalnu strategiju, gde korisnicima nude sve proizvode, usluge i korisničko iskustvo kroz sve dostupne kanale.

Korisnici u Srbiji, pokazuje istraživanje, imaju više sklonosti ka mobilnom naspram internet bankarstva, osim u domenu investicionih proizvoda, gde je data blaga prednost internet bankarstvu.