Lepote Srbije i najmoderniji softveri u turizmu na svetskoj izložbi u Dubaiju
Srbija na svetskoj izložbi u Dubaiju
Preko 250 predstavnika 115 kompanija, hotela, turističkih agencija, proizvođača opreme, nameštaja za hotele, rezervacionih sistema, HOREKA sektora, ali i firmi u oblasti nautike i transporta iz Srbije, predstavljaju svoje proizvode i usluge na 5. tematskoj nedelji „Putovanja i povezanost“ Svetske izložbe u Dubaiju od 7. do 15. januara.
- Učešće na svetskoj izložbi Expo 2020 Dubai je idealna prilika da se naše kompanije povežu sa poslovnim partnerima i potencijalnim investitorima iz sveta. Predstavnici hotela i agencija imaće priliku da pregovaraju o mogućim dugoročnim poslovima sa velikim turoperatorima iz Emirata, ali i dalekih prekookeanskih tržišta. Posebno nam je važno da uspostavimo saradnju u oblasti kongresnog turizma i organizacije sportskih i kulturnih događaja koji predstavljaju jedan od najvećih pokretača razvoja u ovom sektoru - kaže Tijana Maljković, sekretar Udruženja za turizam Privredne komore Srbije. Pored turističke ponude, dodaje Maljković, srpske kompanije predstaviće najmodernija dizajnerska rešenja za opremanje smeštajnih kapaciteta i ugostiteljskih objekata, digitalne upravljačke sisteme, kao i specifične rezervacione platforme i softvere usmerene na pružanje kvalitetne usluge.
- Ujedinjene Arapske Emirate vidimo kao jedno od naših prioritetnih tržišta, posebno imajući u vidu dobru avio-konekciju, kao i činjenicu da građanima UAE nije potrebna viza za ulazak u Srbiju. Kao deo strategije oporavka, Turistička organizacija Srbije, tokom nedelje turizma i globalne povezanosti, organizovaće promotivni događaj za turističku privredu i medije, kako bi prikazala raznovrsnost atrakcija koje naša zemlja može da ponudi industriji putovanja i kongresa, ali i sa ciljem predstavljanja novog turističkog brenda. Ovaj događaj vidimo kao izuzetnu priliku da se povežemo sa partnerima iz UAE - kaže Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
- Kao jednoj od vodećih hotelskih kompanija u Srbiji i lideru u segmentu luksuznog planinskog turizma, cilj nam je, pre svega, pozicioniranje na tržištu UAE sa premijum ponudom, kako u domenu zimskog, tako i letnjeg turizma na Kopaoniku“, kaže Svetlana Kostić, direktorka marketinga MK grupe. Dodaje da Hotel Grand i destinacija Kopaonik raspolažu idealnim uslovima za boravak i tretman profesionalnih sportista, poslovnih i turističkih grupa. „Očekujemo da tokom izložbe zainteresujemo predstavnike internacionalnih kompanija i organizatore putovanja, i to ne samo za konkretno tržište, već i za Daleki istok, gde srpski turizam ima značajan potencijal. Kao deo regionalnog poslovnog sistema MK grupe, želimo da promovišemo luksuzne hotele na najekskluzivnijim lokacijama poput Kempinski Adriatic, Kempinski Portorož na Jadranu i Sheraton u Novom Sadu i da ih predstavimo kao jedinstveni luksuzni turistički proizvod koji objedinjuje najbolje što region nudi - ističe ona.
U nedelji koja promoviše putovanja i turističku industriju, srpska delegacija imaće bogat program bilateralnih poslovnih susreta, kako na samom Paviljonu Srbije i u Biznis habu, tako i na paviljonima drugih zemalja, poput Mađarske, Slovačke, Velike Britanije i ostalih, a predviđeno je i predstavljanje strategija i promocija Srbije na dalekim tržištima.
Očekuje se da turistička industrija Srbije na svetskoj izložbi pokaže svoju energiju oživljavanja i ekspanzije kroz nove tehnologije, novi način putovanja i povezivanja nakon pandemije kovida19.