Лепоте Србије и најмодернији софтвери у туризму на светској изложби у Дубаију
Србија на светској изложби у Дубаију
Преко 250 представника 115 компанија, хотела, туристичких агенција, произвођача опреме, намештаја за хотеле, резервационих система, ХОРЕКА сектора, али и фирми у области наутике и транспорта из Србије, представљају своје производе и услуге на 5. тематској недељи „Путовања и повезаност“ Светске изложбе у Дубаију од 7. до 15. јануара.
- Учешће на светској изложби Expo 2020 Дубаи је идеална прилика да се наше компаније повежу са пословним партнерима и потенцијалним инвеститорима из света. Представници хотела и агенција имаће прилику да преговарају о могућим дугорочним пословима са великим туроператорима из Емирата, али и далеких прекоокеанских тржишта. Посебно нам је важно да успоставимо сарадњу у области конгресног туризма и организације спортских и културних догађаја који представљају један од највећих покретача развоја у овом сектору - каже Тијана Маљковић, секретар Удружења за туризам Привредне коморе Србије. Поред туристичке понуде, додаје Маљковић, српске компаније представиће најмодернија дизајнерска решења за опремање смештајних капацитета и угоститељских објеката, дигиталне управљачке системе, као и специфичне резервационе платформе и софтвере усмерене на пружање квалитетне услуге.
- Уједињене Арапске Емирате видимо као једно од наших приоритетних тржишта, посебно имајући у виду добру авио-конекцију, као и чињеницу да грађанима УАЕ није потребна виза за улазак у Србију. Као део стратегије опоравка, Туристичка организација Србије, током недеље туризма и глобалне повезаности, организоваће промотивни догађај за туристичку привреду и медије, како би приказала разноврсност атракција које наша земља може да понуди индустрији путовања и конгреса, али и са циљем представљања новог туристичког бренда. Овај догађај видимо као изузетну прилику да се повежемо са партнерима из УАЕ - каже Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.
- Као једној од водећих хотелских компанија у Србији и лидеру у сегменту луксузног планинског туризма, циљ нам је, пре свега, позиционирање на тржишту УАЕ са премијум понудом, како у домену зимског, тако и летњег туризма на Копаонику“, каже Светлана Костић, директорка маркетинга МК групе. Додаје да Хотел Гранд и дестинација Копаоник располажу идеалним условима за боравак и третман професионалних спортиста, пословних и туристичких група. „Очекујемо да током изложбе заинтересујемо представнике интернационалних компанија и организаторе путовања, и то не само за конкретно тржиште, већ и за Далеки исток, где српски туризам има значајан потенцијал. Као део регионалног пословног система МК групе, желимо да промовишемо луксузне хотеле на најексклузивнијим локацијама попут Кемпински Адриатиц, Кемпински Порторож на Јадрану и Схератон у Новом Саду и да их представимо као јединствени луксузни туристички производ који обједињује најбоље што регион нуди - истиче она.
У недељи која промовише путовања и туристичку индустрију, српска делегација имаће богат програм билатералних пословних сусрета, како на самом Павиљону Србије и у Бизнис хабу, тако и на павиљонима других земаља, попут Мађарске, Словачке, Велике Британије и осталих, а предвиђено је и представљање стратегија и промоција Србије на далеким тржиштима.
Очекује се да туристичка индустрија Србије на светској изложби покаже своју енергију оживљавања и експанзије кроз нове технологије, нови начин путовања и повезивања након пандемије ковида19.