Uskoro nova tehnologija koja će ubrzati dostavu Temu paketa: Brži i efikasniji način preuzimanja pošiljki – Evo šta se sprema
Broj pošiljki Pošte i Post ekspresa povećan je oko 60 odsto od kada je krenula aplikacija Temu, izjavio je FoNetu vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća Pošta Srbije Zoran Anđelković.
Prema rečima Anđelkovića, u maju je Pošta Srbije na mesečnom nivou dostavila 953.000 pošiljki, dok je u avgustu broj porastao na 1.680.000, što je više od 600.000 novih pošiljki.
On je takođe istakao da Pošta nije jedini distributer pošiljki Temu u Srbiji, budući da postoje još dve logističke firme koje se bave ovim zadatkom.
Za sada, Pošta sarađuje sa jednom od njih, a s drugom se očekuje početak saradnje u narednim danima. Takođe, druge kurirske službe isporučuju Temu pošiljke, čime se dodaje još 20 odsto na broj pošiljki koji Pošta dostavi građanima.
Anđelković je naglasio da je organizacija rada postala izazovna zbog povećanog broja pošiljki, posebno tokom letnje sezone godišnjih odmora, i zahvalio poštarima i dostavljačima na uspešnoj isporuci bez većih kašnjenja.
Vreme stizanja pošiljki
Anđelković je objasnio da korisnici često dobiju obaveštenje kada je pošiljka utovarena u Kini ili kada stigne u Mađarsku, pre nego što stigne u logistički centar u Zemunu. Od trenutka kada pošiljka stigne u centar, čekanje je najduže 72 dana, a najčešće 24, dok u 20 odsto slučajeva traje samo 48 sati.
On je najavio značajne intervencije koje će poboljšati dostavu pošiljki u Srbiji, uključujući montažu robotizovanog sistema za sortiranje u Novom Sadu, kao i planove za modernizaciju svih velikih logističkih centara u Beogradu, Kraljevu, Kragujevcu i Nišu do proleća.
Takođe, planira se uvođenje novih paketomata koji će omogućiti preuzimanje samo unapred plaćenih pošiljki, kao što je slučaj sa Temu pošiljkama, navodi Kurir.