Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НЕ ОДУСТАЈУ: VW Голф ИД.3 у продаји од августа

03.04.2020. 22:15
Пише:
Србија Данас/Б92
Volkswagenov logo
Volkswagenov лого / Извор: Профимедиа/илустрација

Одличан план...

Volkswagen такође не намерава да смањи број радних места уколико се продужи обустава производње у његовим фабрикама изван Кине, узрокована епидемијом коронавируса.

VW и даље планира да у августу крене са испоруком свог електричног модела ИД.3 за масовно тржиште, пише Фајненшел тајмс.

Највећег светског произвођача аутомобила, који се суочава са фиксним трошковима већим од две милијарде евра недељно јер његови погони у Европи не раде, обавезују строги европски прописи о емисији гасова и могао би да се суочи са великим новчаним казнама ако не прода довољно електричних и хибридних возила током 2020. године.

ИМА НОВИХ ИНФОРМАЦИЈА: Ферари креће са производњом у АПРИЛУ

ИМА НОВИХ ИНФОРМАЦИЈА: Ферари креће са производњом у АПРИЛУ

ЛЕПО: Пао први тјунинг за новог Голфа

ЛЕПО: Пао први тјунинг за новог Голфа

ПОЛА ВЕКА: Опел слави производњу Асконе и Манте

ПОЛА ВЕКА: Опел слави производњу Асконе и Манте

-Боримо се да испоштујемо тај датум-, рекао је Франк Витер, главни финансијски директор компаније, али је признао да су Volkswagenu "помало везане руке" због затварања погона у граду Цвикау, где се прави модел ИД.3, и због кашњења у развоју софтвера за ово возило.

Витер је додао да се VW, који је затворио своје европске фабрике бар до 9. априла, нада да ће поново покренути производњу знатно пре лета.

-Не сматрамо да је затварање до јуна наш вероватнији сценарио. Ипак, законски оквир и спремност купаца да поново разматрају куповину аутомобила биће кључни фактори у доношењу одлуке-, закључио је Витер.

Процењује се да ће светска аутомобилска индустрија 2020. године претрпети већи пад него за време финансијске кризе 2008, са око 10 милиона мање продатих возила, према подацима ИХС Маркита.