ЧАРЛИЈИ ОЗБИЉНИ! Први произвођач аутомобила ИЗ ВИЈЕТНАМА представио ПРВЕ МОДЕЛЕ - Како вам делује? (ВИДЕО)
Ко би очекивао
ВинФаст, први произвођач аутомобила из Вијетнама, данас је и званично представио своја прва два модела које је дизајнирала компанија Пининфарина, а чија ће јавна премијера бити одржана на овогодишњем Сајму аутомобила у Паризу.
Седан и СУВ модели су дизајнирани за вијетнамско тржиште, а базирани су на жељама народа те земље. Наиме, компанија ВинФаст је на почетку пројекта, пре око годину дана, људима из Вијетнама дала могућност да утичу на то како ће изгледати њихови први аутомобили.
Више од 62.000 људи је добилу прилику да бира између 20 дизајнерских скица чији су аутори четири велике италијанске дизајнерске куће. Победу су однели цртежи компаније ИталДесигн, међутим, компанија ВинФаст је за њихов даљи развој ангажовала компанију Пининфарина.
Означени као премијум производи, оба модела поседују слични предњи део на којем се истиће значка у облику слова В на самом сентру маске (решетке) хладњака, а ту су још и ЛЕД показивачи правца, танки фарови и још неколико хромираних детаља.
Кија је за КОЛА искеширала 20.000 евра, а ево ко вози НАЈСКУПЉИ АУТО НА ЕСТРАДИ! И то 5 пута СКУПЉИ!
Најсветлије тачке седан модела су свакако велико међуосовинско растојање, дугачка хауба и хоризонталне линије каорсерије, док СУВ модел има спортски и робусни дизајн.
Још увек нема никаквих информација о погонским склоповима ова два модела, али претпостављамо да ће нам више детаља бити познато након 2. октобра, када ће и седан и СУВ модел имати своју јавну премијеру на Сајму аутомобила у Паризу. Очекује се да тад аи сазнамо имена ова два модела.
Након светске премијере, ова два модела ће бити представљена и вијетнамском народу крајем ове године. Планиран је и извоз на друга тржишта, међутим, за сада нема никавих назнака о којим је тржиштима заправо реч.
ВинФаст је бренд који је у власништву концерна ВинГроуп, највеће приватне компаније у Вијетнаму. Представници те компаније су навели да ће осим седан и СУВ модела радити и на развоју електричних возила, градских аутомобила, електричних аутобуса као и електричних скутера.