Словенац отворено открио на чему је све штедео Голф (ВИДЕО)
Није мала ствар.
Да ли је немачки произвођач превише штедео при конструисању и дизајнирању Голфа 8?
Иако је за очекивати да произвођачи аутомобила приликом смене генерација унапређују своје моделе у сваком погледу, то баш и није увек случај.
Додуше, бројне технолошке иновације чине да нови модели изгледају савременије, безбедније и комфорније у свакодневној вожњи у односу на претходнике, али су са друге стране приметне уштеде на свему и свачему.

За време епидемије скочила продаја луксузних аутомобила

НИСУ СЕ РАСИПАЛИ: Ево где су све Немци штедели на новом Голфу

КАО ДА ЋЕ ПОЛЕТЕТИ: Нови МЕКЛАРЕН изгледа као бетмобил - одушевиће вас овај ДЕТАЉ на њему (ВИДЕО)
Иако је за очекивати да произвођачи аутомобила приликом смене генерација унапређују своје моделе у сваком погледу, то баш и није увек случај.
Додуше, бројне технолошке иновације чине да нови модели изгледају савременије, безбедније и комфорније у свакодневној вожњи у односу на претходнике, али су са друге стране приметне уштеде на свему и свачему.
Уштеде су бројне, а на снимку су приказане оне које су лако уочљиве.
Међу њима је и одустајање од хидрауличког држача хаубе који је подупире у подигнутом положају. Њега у Голфу 8 више нема, па ће возач као и код бројних модела скромније репутације морати да подигне ручицу и углави је у за то предвиђено удубљење у хауби.
Доста се штедело и у путничкој кабини, па је тако потпуно уклоњен практични претинац за ситнице који се код "седмице" налазио са леве стране волана.
Са друге стране, одељак за рукавице испред сувозача је знатно јефтиније израђен с обзиром да више нема тапацирунг, па се током вожње могу чути звуци лупкања ствари које се налазе у њему.
Такође, елегантни унутрашњи ретровизор без рама који је уграђиван у Голф 7 није нашао место и у "осмици", већ је ту сада класично огледало са оквиром као код јефтинијих и старијих модела аутомобила.
Неке од уштеда на новом Голфу односе се на дигитализацију командне табле и чини се да су, осим естетског корака уназад, мање функционалне у односу на претходну генерацију.
Наиме, Volkswagen се одлучио да готово у потпуности избаци класичне физичке команде, укључујући оне за климатизацију и вентилацију, али и за фарове, што је доста закомпликовало свакодневно коришћење, а може и негативно да утиче на безбедност у вожњи.
Аутор видеа истиче да је на тај начин ергономија, која је увек била један од адута Голфова, на новој генерацији практично уназађена.
Да не буде све изречено о новом Голфу негативно, наведене су и неке позитивне стране овог аутомобила које се углавном односе на увођење нових система безбедности и асистенције возачу.