Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

У току је пријављивање за предавање: Шта све морате да знате о архивирању, електронским документима и дигитализацији архиве

05.11.2018. 10:06
Пише:
Србија Danas/Telegraf.rs
Laptop
Лаптоп / Извор: Профимедиа

Посебан сегмент предавања биће посвећен примени новог Закона о електронском пословању на област канцеларијског и архивског пословања

Регионална канцеларија посредника организује предавање 22. новембра, од 10 до 13 часова, у хотелу "Славија" у Београду. Сваки учесник уз радне материјале добиће и УСБ фласх меморију.

Зарађују 450 евра месечно и не плаћају порез: Све више људи се одлучује за ову ВРСТУ ПОСЛА

Тог дана ће бити организовани саветовање и тренинг за примену позитивних прописа у Републици Србији и усвојених европских стандарда који регулишу област канцеларијског и архивског пословања у државним органима, организацијама, органима који врше поверене послове, предузећима и другим организацијама кад врше јавна овлашћења (органи државне управе) и приватним предузећима.

Посебан сегмент предавања биће посвећен примени новог Закона о електронском пословању на област канцеларијског и архивског пословања.

На дневном реду биће пет тема: Е-пословање у законским оквирима (преглед актуелних законских пакета и обавезе поступања у складу са њима, прописи у најави и очекивана импликација у процедури);пословна организација и имплементација Е-пословања (које су актуелне законске и пословне обавезе из домена е-пословања које је свака пословна организација дужна да примењује, ефикасни начини интеграције е-пословања у организованом радном окружењу, примена интерне е-писарнице и е-архиве – могућа практична решења, нове могућности законски основаних и пословно ефикасних метода креирања е-документа, службеног слања електронским путем, пријема и безбедног архивирања, пример е-фактуре).

Брегзит неће да се исплати Лондону: Преко 70 британских бизнис лидера позива на нови референдум

Како унапредити пословање у канцеларији, Фото: Pixabay.com / 7 упозоравајућих знакова у описима послова

Као и регистровање званичне адресе за електронску пошту (начин регистровања, пословни оквири употребе ове мејл адресе за пословну комуникацију, пријем, слање и обрада службених електронских порука); електронски сертификат (начин и процедуре коришћења електронског сертификата – практична презентација, свакодневни пословни процеси у којима се користи електронски сертификат, најава нових облика електронског сертификата, потписа и печата у 2018/2019. години; електонски административни поступци и електронски сервис Е-управе (портал е-управе и начин коришћења електронских сервиса, појам и пословна употреба електронских административних поступака).

Котизација за предавање је 8.500 динара (Регионална канцеларија посредника није у систему ПДВ-а), али је могуће остварити попуст од 7.000 динара, за два и више учесника. Предавач је Милан Стојановић, директор Историјског архива "Топлице" из Прокуплја, звање- архивист.

Пријаве се шаљу на мејл: reg.kancelarijaposrednika@gmail.com.

Пратите нас и на нашем инстаграму СрбијаДанас.