НИШТА НИЈЕ ИЗГУБЉЕНО! Све мање шанси да Фолксваген отвори фабрику у Турској: Србија поново има шансу!
Фолксваген би коначну одлуку о судбини изградње фабрике у Турској требало да донесе до краја године
Напетост у односима Немачке и Турске осећају и предузетници, пише Зидојче цајтунг и наводи пример Фолксвагена, који је због турске војне офанзиве против Курда на северу Сирије замрзнуо своју одлуку да изгради фабрику у тој земљи, што погађа разгранату мрежу турских лифераната резервних делова и опреме.
У тексту се цитира изјава премијера немачке покрајине Доње Саксоније, Стефана Вјала, коју је дао у октобру, неколико дана после почетка турске војне офанзиве, да "под садашњим условима лично тренутно не може да замисли такву инвестицију у Турској.
НАЈСКУПЉА ГРЕШКА У ИСТОРИЈИ АВИОИНДУСТРИЈЕ: Продавали "доживотне карте" да се извуку из кризе, а данас се ГОРКО КАЈУ
И ГУГЛ УЛАЗИ У ТРКУ: Лансирају најновију генерацију мобилних порука
"НЕ ЗОВИ" Коначно стиже ОШТРО ЗАКОНСКО РЕШЕЊЕ за трговце који нас УЗНЕМИРАВАЈУ ТЕЛЕФОНОМ
И представник синдиката концерна Бернд Остерло изјаснио се против градње фабрике у Турској "све док Турска покушава да силом оствари своје политичке циљеве". Он је за медије изјавио да VW, због историје концерна у доба нацизма, има посебну одговорност. Наводе се његове речи да Фолксваген сме и мора да буде моралан.
У тексту се подсећа на чињеницу да је прошлог јула расположење у концерну било сасвим другачије. Тада је Вајл изјавио да ће одлука бити економска и неће бити политичке природе. То се допало турском министру привреде Мустафи Варанку који је рекао: "Од једног глобалног предузећа очекујемо да у својим одлукама узме у обзир комерцијалне интересе".
Варанк је дуго био саветник председника Ердогана, пре него што је постао министар. Он је после Фолксвагенове одлуке да замрзне градњу погона у Турској изјавио: "Ако предузећа почну да доносе политичке одлуке, више не узимају у обзир интересе својих инвеститора". Варанк, према наводима текста, брани војну интервенцију Анкаре као "антитерористичку борбу".
У чланку се наводи и мишљење председника удружења лифераната Алпера Канче да они који сада избегавају Турску раде то да не би подржали Ердогана, али да та одлука погађа све, па и оне који Ердогана нису бирали. Канча то не наводи, али вероватно има на уму да Измир, у чијој близини би требало да настане Фолксвагенова фабрика, има опозициону градску владу, исто као Истанбул.
Алпер Канча прича и да се Фолксваген већ две године припрема за долазак у Турску, те да су чак "проверавали колико има обданишта и школа". Додаје да су Фолксвагенови људи пре неколико месеци почели да организују добављаче, па се нада "да ће они ипак доћи".
Према званичним подацима, незапосленост у Турској је порасла за годину дана за три одсто и износи 14 процената. Октобарска инфлација износила је 8,55 процената. Број произведених аутомобила је 2016. у Турској износио скоро милион, а 2018. је пао на 642.000 комада.
Станислав је добио ЈЕДАН ЛИМУН и од тада живи као ЦАР: Сада је открио РЕЦЕПТ ЗА ВРТОГЛАВУ ЗАРАДУ!
Са дунавских крузера у Србију стигло више од 200.000 туриста
САДА И ЗВАНИЧНО! Још један српски аеродром на МЕЂУНАРОДНОЈ МАПИ! За неколико дана полеће и први авион
ИЗМЕНА ЗАКОНА: Од 1. јула 2020. уводе се ЕЛЕКТРОНСКЕ јавне набавке!
ПУТИН ДОНОСИ ЕНЕРГЕТСКУ СИГУРНОСТ СРБИЈИ: До краја године прикључак на "Турски ток"!
БОНУС ВИДЕО: Црна Гора је ЈЕДИНА земља Европе која је у огромном финансијском ризику и прети јој "ДУЖНИЧКО РОПСТВО" (ВИДЕО)