Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОТВАРАЊЕ НОВОГ ТРГОВИНСКОГ ЛАНЦА ДОНОСИ ПРОМЕНЕ: Падају цене хране у Србији?

04.10.2018. 10:37
Пише:
Србија Данас/Ало
Lidl
Лидл / Извор: Профимедиа

Отвара се 16 продавница за седам дана

Компанија „Лидл Србија“ за седам дана отвара своје продавнице широм Србије. То значи да ће грађани бити у прилици да купују прехрамбене производе, али и мале кућне апарате, играчке, алате и опрему за башту по 20 одсто нижим ценама у односу на друге трговинске ланце.

КОНАЧНО! Отвара се немачки Лидл у Србији, ево када креће са радом

Стратегија те немачке компаније јесте да у исто време пронађе већи број локација и да одједном отвори већи број објеката, а не два-три како то раде други трговци. На тај начин брзо постају битан тржишни такмац.

ВУЧИЋЕВА ПОСЕТА СЕ БАШ ИСПЛАТИЛА! Путин свим грађанима Србије за СВЕТОГ НИКОЛУ доноси НАЈБОЉИ МОГУЋИ ПОКЛОН!

Коначно је откривено и ко су два лица, која су грађани Србије у протекле две недеље могли да виде на билбордима широм земље уз питање #kosuoni. То су, заправо, „Лидлови“ експерти за куповину. Они су најављивали управо оно по чему су „Лидл“ препознали купаци на свим тржиштима на којима послује што најављује да ће понудити и у Србији - најбољи однос цене и квалитета.

Доласком „Лидла“, како тврде економисти, тржиште Србије добија оштру конкуренцију, а потрошачи ниже цене.

Поред тога, европска пракса показује да „Лидл“ нуди робу која је јефтинија него код конкуренције. У својим радњама углавном продају производе своје трговачке марке, набављају мање врсте истог артикла, али у огромним количинама.

Lidl
Лидл / Извор: Профимедиа

На пример, не шире асортиман на 50 врста чоколада. Скоро 90 одсто робе чине производи трговачке марке, а преосталих десетак процената јесу они артикли без којих се не може, попут „кока-коле“.

- „Лидл“ је озбиљан трговински ланац за који верујем да ће испунити барем делимично оно што се од њега очекује. Имао сам прилику већ да посетим њихове продавнице, у другим земљама, нису сви производи јефтинији, али многи јесу око 20 одсто. Они су прилично специјализовани, добар део производа је направљен у Немачкој, што значи да су врло квалитетни, а цене су им ниже него у другим трговинским ланцима. Неки производи су драстично јефтинији, видео сам рецимо у „Лидлу“ у Румунији, тамо чекају у редовима да купе пижаме и „нутелу“. Људи чекају да ти производи стигну, а када дођу, све плане - каже у разговору за Ало Љубодраг Савић, професор Економског факултета у Београду.

„Лидл“ карактерише палетни начин излагања робе, неретко и у кутијама, а површине објеката су од 1.000 до 2.000 квадратних метара, што значи да су у рангу супермаркета.

- За прве дане отварања припремили смо понуду са великим бројем квалитетних производа атрактивних цена. Верујемо да ће потрошачима посебно интересантни бити „Лидлови“ брендови, које до сада нису имали прилике да купују у Србији, а које наша компанија нуди потрошачима широм Европе - каже за „Ало!“ Мартина Петровић, руководилац корпоративних комуникација у „Лидлу Србија“.