Србија понудила Фолксвагену ЛОКАЦИЈУ ЗА ФАБРИКУ која ће запослити 5000 ЉУДИ: Познат датум КОНАЧНЕ ОДЛУКЕ!
Србија има још једног џокера у рукаву - ако се Немцима не свиди простор у Инђији, спремна је алтернативна локација у Шумадији.
Држава Србија је понудила Фолксвагену локацију у Инђији за изградњу фабрике, а уредна документација с подацима о парцели већ се налази на столу компаније у Волфсбургу, као и предлог додатних инвестиција које је Србија спремна да уради ако се аутомобилски гигант одлучи за њу.
ВЕЛИКА ВЕСТ ЗА СРБИЈУ! Постајемо регионални центар са седиштем у Београду, у ОВОЈ области!
Брегзит ИПАК ПОВОЉНО утицао на ВБ: Број запослених се убрзано ПОВЕЋАВА, статистике НАЈБОЉЕ у последњих 48 година!
Овај директор даје запосленима 207.909 динара да иду на одмор, а има само ЈЕДАН УСЛОВ
Понуђено је такође да једна од линија будућег београдског метроа саобраћа до Инђије, како би и Београђани могли да раде у тим погонима. Највећа кочница за VW је била како доћи до квалификоване радне снаге. Зато је Србија одлучила да понуди Немцима да изграде своја постројења у центру у којем у релативно малом обиму живи скоро три милиона људи, на пола пута између Новог Сада и Београда, како би тамо могли да се запосле становници оба града.
Инђија је изабрана и због веома добре инфраструктуре, близине путних и железничких коридора, али и као општина која има убедљиво најбољу репутацију у Србији када су у питању администрација и лако отварање фабрика. На територији Инђије већ ради на десетине што страних што домаћих фабрика, и скоро да нема инвеститора који се пожалио што је дошао у овај град.
Иако су поједини медији пренели спекулације о томе да су Немци одустали од наше земље и да су у ужем избору остали Бугарска и Турска, недавно је из Фолксвагена то демантовано. Управо је понуда наше државе, која се тешко одбија, променила ситуацију, коју је и председник Србије Александар Вучић претходно оценио као тешку. Он је рекао да се за Фолксваген боримо, иако су шансе мале.
СРБИЈА И РУСИЈА УКИДАЈУ РОМИНГ: Постигнут важан договор
Брнабић: У 2018. најактивнији дародавци били грађани, дали више него компаније
Европа диже глас против антируске кампање: САНКЦИЈЕ КОРИСТЕ САМО АМЕРИЧКИМ КОМПАНИЈАМА!
Ипак, давањем плаца највећем светском произвођачу аутомобила, али и пакета инфраструктурних пројеката који би пратили његов евентуални долазак, цела Србија би имала огромну корист. Немачко "да" значило би и убрзање вишегодишњег пројекта изградње подземне железнице, о којој Београђани још маштају. А Инђија би постала индустријски супериоран центар.
Коначна одлука биће позната најкасније у новембру. Оно што је до сада извесно, гигант из Волфсбурга ће до 2021. године у овом делу Европе изградити фабрику вредну 1,4 милијарде евра у којој ће запослити 5.000 људи. Годишњи капацитет ће бити 300.000 возила.
Конкуренти нашој земљи за ову инвестицију су Бугарска, Румунија, Турска и Северна Македонија. Наш највећи проблем је то што нисмо пуноправни члан ЕУ, што може да створи проблеме око извоза, јер ће више од 90 одсто продукције бити намењено купцима у иностранству. Србија има још једног џокера у рукаву - ако се Немцима не свиди простор у Инђији, спремна је алтернативна локација у Шумадији. Према незваничним информацијама, реч је о ширем региону Јагодине.