БАНКОМАТ ВАМ ЈЕ СКИНУО НОВАЦ, А НИЈЕ ИСПЛАТИО: Ево када и како је у том случају потребно ДА ОДМАХ РЕАГУЈЕТЕ
Одмах у пословницу банке.
Ако вам банкомат није исплатио новац, те је на екрану исписано да је дошло до неке грешке, али вам је на телефон стигла порука да је скинут новац са вашег рачуна, потребно је да одмах реагујете.
ВЛАСНИЦИ КАФИЋА ПОЧЕЛИ ДА НАПЛАЋУЈУ И... СЕДЕЊЕ НА СУНЦУ! Грађани огорчени оваквом похлепом неких угоститеља
ОД СРБИЈЕ ДО МАЂАРСКЕ ЗА 5 ЕВРА: Пет полазака дневно, ЕВО ДО КОГ ДАТУМА ВАЖЕ ПОПУСТИ
"НЕПРИСТОЈНЕ" ПОНУДЕ ЗА ЂАЧКЕ ЕКСКУРЗИЈЕ И ИЗЛЕТЕ СЕ НАСТАВЉАЈУ: За обилазак Зоолошког врта 7.000, позориште је 1.400, музеј 1.800 динара
Најбоље би било да што пре одете у пословницу банке у оквиру које је и банкомат на ком сте покушали да подигнете новац.
Следећи корак јесте да поднесете приговор за неодобрену, неизвршену или неправилно извршену платну трансакцију, а новац ће вам највероватније бити исплаћен у року од неколико дана.
Још једна ситуација јесте и да банкомат “прогута“ картицу. По објашњену банкара, то се може догодити из различитих разлога. Рецимо, ако је корисник три пута погрешно укуцао ПИН, ако је картица повучена или је истекла, као и у случају када је оштећена.
Како се наводи, банкомати су програмирани тако да, из безбедносних разлога, у случају да је картица украдена, спрече неовлашћено подизање новца. Већина банкомата након десетак секунди “увуче“ картицу коју неко није узео, па је поново избаци уз звучни сигнал, а ако је ни онда корисник не узме – тада је сачува, пише портал Бизнис.
Банкомат ће, углавном, после 20 секунди “увући“ и новац који неко није узео, али га неће поново избацити.
Извор: Србија Данас/БизПортал/Тамара Ђурђевић/М.А.