ZAŠTO SATOVI NA REKLAMI UVEK POKAZUJU ISTO VREME? Razlog je iznenađujuć!
Bez obzira na marku sata, autora reklame ili plakata, modela časovnika, svi će vam pokazati isto – 10 časova i 10 minuta.
Imala je divnu vezu, a onda je na FOTKI UGLEDALA nešto što joj je RAZNELO SRCE: Jedan detalj odao nevernog dečka (VIDEO)
NIJE SKRAĆENICA! Često uzvikujete "PU" kada vam nešto smrdi, a da li znate šta to zapravo znači?
NIJE ZA ONE SA OSETLJIVIM STOMAKOM - Ovo je "KRALJ PČELA!" Nikad ga NISU UJELE, a svaki dan su HILJADE na njemu
Dva eksperimenta sprovedena 2017. organizovana su u nameri da se otkrije šta je to tako specifično u 10 sati i 10 minuta, pa je upravo ovaj tajming postao "difolt" opcija za sve oglašivače satova u svetu.
U prvom eksperimentu, istraživači su testirali hipotezu da će sat koji pokazuje 10 sati i 10 minuta izazivati prijatne doživljaje, pa samim tim i povećati verovatnoću kupovine u odnosu na sat koji recimo pokazuje 11 sati i 30 minuta ili 8 časova i 20 minuta. Oni su, takođe, očekivali kako će kazaljke koje pokazuju 8 sati i 20 minuta imati suprotan efekat, odnosno izazivati neugodne doživljaje i smanjivati verovatnoću kupovine.
U drugom eksperimentu nastojali su da provere da određeni položaji kazaljki sata zaista izazivaju odgovarajuće emocije. Dobijeni rezultati potvrđuju većinu postavljenih hipoteza. Potvrđeno je kako je 10 sati i 10 minuta zaista povezano sa ugodnim doživljajem i namjerom kupovine, jer ispitanike podseća na srećnog smajlija. S druge strane, položaj 8 sati i 20 minuta podseća ispitanika na tužnog smajlija, ali ne dovodi do neprijatnog doživljaja i smanjenja verovatnoće kupovine kao što je pretpostavljeno.
Ispitanicima su bile prikazane i serije fotografija od 20 različitih satova s istim belim pozadinama slučajnim redosledom. Vodili su brigu o tome da ispitanici budu naivni, odnosno da prilikom procena sviđanja i verovatnoće kupovine sata ne budu svesni položaja kazaljki i njihovog mogućeg uticaja, što su naknadno i proverili anketnim upitnikom.