SESTRE KARDAŠIJAN NEPREPOZNATLJIVE: Evo kako su izgledale pre nego što su postale popularne i promenile lični opis operacijama
Svetska medijska ličnost Kortni Kardašijan je povela pratioce na nostalgično putovanje u prošlost, deleći seriju fotografija iz perioda pre nego što je njena porodica postala svetski poznata.
Na svom Instagram profilu, 46-godišnja preduzetnica Kortni Kardašijan podelila je nekoliko uspomena iz 1999. godine, a posebnu pažnju privukla je fotografija na kojoj pozira sa sestrama Kim i Kloe Kardašijan u istim pidžamama. Noseći identične pidžame, svaka od njih drži poklone upakovane u isti dekorativni papir.
Porodični odnosi i suočavanje sa slavom česte su teme u intervjuima sa sestrama Kardašijan. Tokom nedavnog pojavljivanja u podkastu „Call Her Daddy“, Kim je govorila o tome kako su se nosile sa iznenadnim ulaskom u svet slave i priznala da žali zbog nekih stvari. Otkrila je da je „možda ponekad“ svesna kako su mediji drugačije tretirali Kloe zbog njenog izgleda, ali je dodala da je „uvek imala odlične reakcije“.
- Bilo je zbog težine. Bilo je zbog izgleda. Bilo je zbog svega. Mislim da smo Kortni i ja trebalo javno da je zastupamo kada se to dešavalo. Jednostavno nismo znale kako da reagujemo. To su bili naši prvi intervjui, naš prvi put u ovim emisijama. Šta možemo da kažemo, a šta ne? Ali kada se danas osvrnem na te razgovore, prilično je ludo“, bila je iskrena Kim. Kako su postale poznate?
Pre nego što su postale globalni fenomen, porodica Kardašijan bila je poznata u holivudskim krugovima. Njihov otac Robert Kardašijan bio je ugledni advokat, naročito poznat po ulozi u suđenju O. J. Simpsonu 1995. godine. Ta činjenica je porodici donela određeni medijski profil, ali ne i slavu kakvu poznajemo danas.
Ključni trenutak za njihov ulazak u masovni medijski prostor bio je 2007, kada je objavljen privatni video Kim Kardašijan i tadašnjeg partnera Reja J. Taj događaj privukao je veliku pažnju tabloida i direktno prethodio lansiranju rijaliti serije “Keeping Up with the Kardashians” na E! televiziji. Serija je brzo postala hit, jer je publika reagovala na mešavinu glamura, drame, humora i životnog stila porodice. Od tog trenutka, svaka sestra počela je da gradi sopstveni brend.
Rijaliti im je dao platformu, ali ključ njihove trajne popularnosti bile su društvene mreže, naročito Instagram. Sestre su prepoznale moć direktne komunikacije sa fanovima, pa su prve počele da monetizuju „lifestyle“ sadržaj, kada su promovisale kozmetiku, modu i proizvode kako svoje tako i drugih brendova.
Kim je izgradila imperiju kroz KKW Beauty, parfeme i kasnije brend SKIMS; Kajli Džener pokrenula je Kylie Cosmetics i postala jedna od najuticajnijih figura u industriji lepote, Kloe je lansirala Good American; Kortni se okrenula velnes brendu Poosh. Svi ovi projekti doprineli su prelasku iz “rijaliti zvezda” u “preduzetničke ikone”.