СЕСТРЕ КАРДАШИЈАН НЕПРЕПОЗНАТЉИВЕ: Ево како су изгледале пре него што су постале популарне и промениле лични опис операцијама
Светска медијска личност Кортни Кардашијан је повела пратиоце на носталгично путовање у прошлост, делећи серију фотографија из периода пре него што је њена породица постала светски позната.
На свом Инстаграм профилу, 46-годишња предузетница Кортни Кардашијан поделила је неколико успомена из 1999. године, а посебну пажњу привукла је фотографија на којој позира са сестрама Ким и Клое Кардашијан у истим пиџамама. Носећи идентичне пиџаме, свака од њих држи поклоне упаковане у исти декоративни папир.
Породични односи и суочавање са славом честе су теме у интервјуима са сестрама Кардашијан. Током недавног појављивања у подкасту „Call Хер Daddy“, Ким је говорила о томе како су се носиле са изненадним уласком у свет славе и признала да жали због неких ствари. Открила је да је „можда понекад“ свесна како су медији другачије третирали Клое због њеног изгледа, али је додала да је „увек имала одличне реакције“.
- Било је због тежине. Било је због изгледа. Било је због свега. Мислим да смо Кортни и ја требало јавно да је заступамо када се то дешавало. Једноставно нисмо знале како да реагујемо. То су били наши први интервјуи, наш први пут у овим емисијама. Шта можемо да кажемо, а шта не? Али када се данас осврнем на те разговоре, прилично је лудо“, била је искрена Ким. Како су постале познате?
Пре него што су постале глобални феномен, породица Кардашијан била је позната у холивудским круговима. Њихов отац Роберт Кардашијан био је угледни адвокат, нарочито познат по улози у суђењу О. Ј. Симпсону 1995. године. Та чињеница је породици донела одређени медијски профил, али не и славу какву познајемо данас.
Кључни тренутак за њихов улазак у масовни медијски простор био је 2007, када је објављен приватни видео Ким Кардашијан и тадашњег партнера Реја Ј. Тај догађај привукао је велику пажњу таблоида и директно претходио лансирању ријалити серије “Кеепинг Уп with the Кардасхианс” на Е! телевизији. Серија је брзо постала хит, јер је публика реаговала на мешавину гламура, драме, хумора и животног стила породице. Од тог тренутка, свака сестра почела је да гради сопствени бренд.
Ријалити им је дао платформу, али кључ њихове трајне популарности биле су друштвене мреже, нарочито Инстаграм. Сестре су препознале моћ директне комуникације са фановима, па су прве почеле да монетизују „lifestyle“ садржај, када су промовисале козметику, моду и производе како своје тако и других брендова.
Ким је изградила империју кроз KKW Beauty, парфеме и касније бренд СКИМС; Кајли Џенер покренула је Kylie Цосметицс и постала једна од најутицајнијих фигура у индустрији лепоте, Клое је лансирала Good Америцан; Кортни се окренула велнес бренду Поосх. Сви ови пројекти допринели су преласку из “ријалити звезда” у “предузетничке иконе”.