Skip to main content
Dijeta

ENDOKRINOLOG SAVETUJE: Ovo je PRVI KORAK ka ubrzanju METABOLIZMA, ovako ćete NAJLAKŠE IZGUBITI kilograme

Foto: Profimedia
Mnogi zanemaruju značaj sitnih promena!

Ukoliko želite da izbubite višak kilograma i smršate, brze dijete su pogrešan izbor. Osim što mogu oštetiti vašem zdravlju, one uglavnom imaju jpo-jo efekat i izgubljeni kilogrami se mogu vratiti brže nego što ste mislili. Ruski endokrinolog i nutricionstkinja Natalija Antonova daje savet za mršavljenje, a da nimalo ne štetite svom zdravlju!

Stiže LOŠA ENERGIJA MERKURA: Mlad Mesec u Blizancima donosi NAPETOST I NERVOZU, sve će trajati tri nedelje

Stiže LOŠA ENERGIJA MERKURA: Mlad Mesec u Blizancima donosi NAPETOST I NERVOZU, sve će trajati tri nedelje

NUTRICIONISTA UPOZORAVA! MESO NA RASPRODAJI MOŽE BITI OPASNO PO ZDRAVLJE - ovakvo nikada NE KUPUJTE

NUTRICIONISTA UPOZORAVA! MESO NA RASPRODAJI MOŽE BITI OPASNO PO ZDRAVLJE - ovakvo nikada NE KUPUJTE

Prema mišljenju stručnjaka, idealnim gubitkom težine smatra se gubitak od najviše kilograma nedeljno ili 3-4 kilograma mesečno. Jedna od najvažnijih faktora u borbi protiv neželjenih kilograma jeste poštovanje režima rada i odmora. Dakle, potrebno je da spavate najmanje 7 sati dnevno, a morate ići u krevet najkasnije 23 sata, kako bi telo imalo vremena da se oporavi.

san, spavanje
san, spavanje
Foto: Profimedia

Umesto da praktikujete dijete, razmislite koliko vode unosite tokom dana. Ukoliko pijete dovoljno vode, vas metabolizam će se brzo ubrzati, što će podstaći i sagorevanje masnih naslaga. Nutriocionista savetuje da iz ishrane izbacite "brze" ugljene hidrate poput šećera, peciva, slatkiša i grickalica. Ovo će pomoći da se telo oslobodi "praznih" kalorija.

Jedan od najvažnijih aspekata mršavljenja za mesec dana jesu proteini, kako navodi endokrinolog i nutricionstkinja Natalija Antonova:

- Dodavanjem proteinske komponente u svaki obrok, održaćemo osećaj sitosti dugo vremena. Takođe, ukoliko obogatite ishranu zelenim povrćem bogatim vlaknima doprinećete pravilnom funskionisanju creva - naglašava. 

hrana
hrana
Foto: Profimedia

Pored ishrane, važna je i fizička aktivnost. Ukoliko niste u formi, počnite sa šetnjom. Napravite svakodnevno najmanje 10 hiljada koraka dnevno i rezultati će ubrzo biti vidljivi. Postoje razne mobilne aplikacije za merenje koraka, instalirajte ih, stavite slušalice i šetajte uz muziku, ili predložite partneru ili najboljem prijatelju da šetnja bude vaša nova zajednička aktivnost.

 

Vremenska prognoza
Mestimično oblačno
22 Beograd