Skip to main content
menopauza

Počinje sa MUČNINOM, POVRAĆANJEM I BOLOVIMA U MIŠIĆIMA - Ukoliko primetite ove simptome, odmah reagujte

Foto: Profimedia
Reč je o nedostatku važnog minerala!

Stres nepovoljno utiče na naše raspoloženje, zdravlje, imunitet i kvalitet života. Istraživanja pokezuju da stres može da iscrpi važne hranljive materije iz našeg organizma.

Reč je o magnezijumu, ključnom mineralu za naše zdravlje. Nizak nivo magnezijuma takođe nas čini podložnijim osećanju stresa. Istraživači su ovo nazvali začaranim krugom: Stres smanjuje naš broj magnezijuma, ali moramo imati dovoljno magnezijuma da bismo se borili protiv stresa.

Žena pod stresom
Foto: Profimedia/ilustracija
Pevačici DRUGI PUT dijagnostikovan RAK: Posle tri godine je izlečili, a onda USLEDIO PAKAO - BOLEST se VRATILA

Pevačici DRUGI PUT dijagnostikovan RAK: Posle tri godine je izlečili, a onda USLEDIO PAKAO - BOLEST se VRATILA

Deluje ANTIVIRUSNO i ANTIUPALNO: Napravite SOK kojI OPORAVLJA ceo organizam, trebaće vam ovi sastojci

Deluje ANTIVIRUSNO i ANTIUPALNO: Napravite SOK kojI OPORAVLJA ceo organizam, trebaće vam ovi sastojci

Magnezijum je ključan za zdravlje kostiju, proizvodnju energije, regulaciju šećera u krvi i još mnogo toga, magnezijum je jedan od esencijalnih minerala koji želite da imate na svojoj strani - ali pokazalo se da naš savremeni, stresni način života privlači rezerve našeg tela.

Takođe, kada vam nedostaje magnezijuma, podložniji ste stresu, razdražljivosti i nepovoljnim promenama raspoloženja. Zato je važno da u jelovniku imamo dovoljno namirnica koje su bogate ovim mineralom, kao što su lisnato povrće, orašasti plodovi, semenke, mahunarke, avokado, crna čokolada, banane i integralne žitarice. Ukoliko analizom krvi utvrdite da vam nedostaje magnezijum, uz konsultaciju sa lekarom možete uzimati i suplemente.

umor
umor
Foto: Profimedia

Optimalan nivo magnezijuma u organizmu podstiče normalno funkcionisanje procesa u telu, ali i može ublažiti stres, anksioznost i učiniti da imate više energije. Magnezijum nas smiruje na nekoliko načina - inhibira ekscitatorne neurotransmitere koji nas podižu, i aktivira moždane receptore koji nas smiruju.Takođe se pokazalo da smanjuje nivoe hormona stresa, kortizola . Magnezijum se preporučuje i radi sprečavanja glavobolja i jakih migrena koje loše utiču na kvalitet života.

Simptomi nedostatka magnezijuma su:

  • Umor
  • Gubitak apetita
  • Mučnina
  • Povraćanje
  • Slabost
  • Abnormalni srčani ritmovi
  • Koronarni grčevi
  • Utrnulost
  • Mišićni grčevi

 

Vremenska prognoza
Pretežno oblačno
16 Beograd