"ER Srbija" prva u svetu po odnosu prema putnicima: Naša kompanija među najboljima - ostavila gigante iza sebe na rang listi
Na osnovu opsežne analize 109 avio-kompanija, rangiranje je obavljeno prema tri ključne kategorije: opšte mišljenje putnika, tačnost vremena poletanja i sletanja, i efikasnost rešavanja žalbi. Istraživanje, koje je sprovedeno od 1. januara do 31. oktobra 2024. godine, uključilo je skoro 20.000 putnika iz 54 zemlje, pružajući detaljan uvid u kvalitet usluga avio-kompanija širom sveta.
Kada je reč o opštem mišljenju putnika, ocene su dodeljivane na osnovu kvaliteta kabinske posade, udobnosti, čistoće, kvaliteta hrane i sadržaja na letu. Na vrhu liste našli su se svetski lideri poput Katar ervejza, američkih kompanija "Junajted erlajnz" i "Ameriken erlajnz", kao i evropski prevoznici "Ostrijan erlajnz" i poljski "LOT", ali i naša kompanija "Er Srbija" koja se visoko kotirala u top 10 kompanija na svetu.
ER Srbija prva u svetu u odnosu prema putnicima
Međutim, naša aviokompanija je ostvarila najveći skor u efikasnosti rešavanja žalbi i obradi zahteva putnika, ostavljajući iza sebe neke od najvećih svetskih avio-kompanija poput Etihad ervejza, Iberije, Er Fransa, KLM-a, pa čak i Delta erlajnsa.
Ovaj izuzetan rezultat potvrđuje posvećenost Eir Srbije pružanju vrhunske usluge putnicima, posebno kada je reč o rešavanju problema i ostvarivanju njihovih prava.
Portal "Er Help", svetski lider u podršci putnicima, istakao je upravo ovu kategoriju kao ključnu za rangiranje, naglašavajući značaj brzog i efikasnog odgovora na zahteve putnika.
Srbija može biti ponosna na svoju nacionalnu avio-kompaniju, koja ne samo da se našla među najboljima, već je postavila i standard u pružanju podrške korisnicima.