"ЕР Србија" прва у свету по односу према путницима: Наша компанија међу најбољима - оставила гиганте иза себе на ранг листи
На основу опсежне анализе 109 авио-компанија, рангирање је обављено према три кључне категорије: опште мишљење путника, тачност времена полетања и слетања, и ефикасност решавања жалби. Истраживање, које је спроведено од 1. јануара до 31. октобра 2024. године, укључило је скоро 20.000 путника из 54 земље, пружајући детаљан увид у квалитет услуга авио-компанија широм света.
Када је реч о општем мишљењу путника, оцене су додељиване на основу квалитета кабинске посаде, удобности, чистоће, квалитета хране и садржаја на лету. На врху листе нашли су се светски лидери попут Катар ервејза, америчких компанија "Јунајтед ерлајнз" и "Америкен ерлајнз", као и европски превозници "Остријан ерлајнз" и пољски "ЛОТ", али и наша компанија "Ер Србија" која се високо котирала у топ 10 компанија на свету.
ЕР Србија прва у свету у односу према путницима
Међутим, наша авиокомпанија је остварила највећи скор у ефикасности решавања жалби и обради захтева путника, остављајући иза себе неке од највећих светских авио-компанија попут Етихад ервејза, Иберије, Ер Франса, КЛМ-а, па чак и Делта ерлајнса.
Овај изузетан резултат потврђује посвећеност Еир Србије пружању врхунске услуге путницима, посебно када је реч о решавању проблема и остваривању њихових права.
Портал "Ер Хелп", светски лидер у подршци путницима, истакао је управо ову категорију као кључну за рангирање, наглашавајући значај брзог и ефикасног одговора на захтеве путника.
Србија може бити поносна на своју националну авио-компанију, која не само да се нашла међу најбољима, већ је поставила и стандард у пружању подршке корисницима.