clear sky
14°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

ROBOTI zamenjuju portire: Zovu poslugu u hotelima, taksi, rezervišu restorane...

16.02.2018. 08:41
Piše:
Srbija Danas/Biznis i finansije
hotel
hotel / Izvor: Profimedia

Mogu da analiziraju postavljena pitanja

Najpre su počeli aerodromi da koriste "Self-Check-in" sistem a nedavno su i bečki hoteli napravili mesto za "Alexu" – to su pametni roboti koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.

"U koje vreme je doručak?", "Do kada se mora napustiti soba?" - ova i slična pitanja gosti mogu izgovoriti i ubrzo dobiti odgovore. Hotel "Zeitgeist" kod bečke glavne železničke stanice već ima u upotrebi digitalnog portira po imenu "Gustaffo". Hotel testira virtuelnog asistenta kao dodatnu ponudu od decembra 2017. godine. "Gustaffo" nudi gostima sve informacije u vezi sa hotelom a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu da saznaju šta gosti najčešće pitaju tj. koje informacije treba učiniti još jasnijim. Iza svega toga stoji digitalni sistem "Alexa".

telefon
telefon / Izvor: Profimedia

Bečko startap preduzeće "Gustaffo" prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Konkretno radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. "Gustaffo" nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet strane može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervisati restoran.

U Beču za sada dva hotela nude takvu uslugu. Hotelijeri smatraju da će ova novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi ali da nikako neće zameniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole sve sami da obave putem interneta.