РОБОТИ замењују портире: Зову послугу у хотелима, такси, резервишу ресторане...
Могу да анализирају постављена питања
Најпре су почели аеродроми да користе "Self-Check-in" sistem а недавно су и бечки хотели направили место за "Alexu" – то су паметни роботи који одговарају гостима на питања или обављају пријем гостију.
Прочитајте и:
"У које време је доручак?", "До када се мора напустити соба?" - ова и слична питања гости могу изговорити и убрзо добити одговоре. Хотел "Зеитгеист" код бечке главне железничке станице већ има у употреби дигиталног портира по имену "Gustaffo". Хотел тестира виртуелног асистента као додатну понуду од децембра 2017. године. "Gustaffo" nudi гостима све информације у вези са хотелом а постављена питања може и да анализира. Тако власници хотела могу да сазнају шта гости најчешће питају тј. које информације треба учинити још јаснијим. Иза свега тога стоји дигитални систем "Alexa".
Бечко стартап предузеће "Gustaffo" prenosi дигиталне хотелске услуге на паметне телефоне. Конкретно ради се о интернет страници која изгледа као апликација. "Gustaffo" nudi информације о хотелу на различитим језицима. Путем интернет стране може се позвати и собна послуга, наручити такси или резервисати ресторан.
У Бечу за сада два хотела нуде такву услугу. Хотелијери сматрају да ће ова новост у хотелима свакако бити све више у употреби али да никако неће заменити запослене. Многи гости желе да им се неко обрати, док други воле све сами да обаве путем интернета.