ШТЕТА: Бентлијев МУЛСАН стигао до краја пута!
Кажу да је жртва СУВ експанзије...
Bentley ће овог пролећа окончати производњу своје велике суперлуксузне лимузине, а један од разлога је смањено интересовање купаца.
Британски произвођач у власништву Volkswagena ће наредних месеци престати да израђује модел који се за наклоност купаца на тржишту борио са Rolls-Royce Пхантомом.
АКО ВАМ КОЧНИЦЕ ОТКАЖУ УСРЕД ВОЖЊЕ: Ево шта треба да учините да бисте безбедно зауставили ауто!
СВАКА ИМ ЧАСТ: Праве ауто са системом одбране од короне!
Судбину луксузне лимузине Mulsanne запечатила је слаба продаја овог модела, потврдио је за Топ Геар шеф бренда Bentley, Ејдриен Холмарк.
Он је признао да су велике лимузине, као што је Mulsanne, чиниле основу ове компаније током њене историје дуге више од једног века, али да је интересовање купаца из године у годину све мање.
Како каже, принуђени су да угасе Mulsanne, иако је по броју продатих примерака надмашио конкурентски Rolls-Royce Пхантом.
Холмарк открива да је компанија 2019. године испоручила свега око 500 возила, док је у време његовог претходника, модела Арнаге, Bentley у просеку годишње израђивао и продавао око 1.200 ових великих лимузина.
Слаба продаја утицала је на одлуку менаџмента да не развија директног наследника модела Mulsanne, који се производио од 2010, јер сматрају да је то неисплатив пројекат.
Ипак, онима који и даље преферирају суперлуксузне лимузине, на располагању је за нијансу мањи Flying Спур, чија је најновија генерација дебитовала 2019. Холмарк подсећа да је Flying Спур веома популаран и да је чак 6 пута продаванији од модела Mulsanne.
Сматра се да је на пад интересовања купаца утицала и појава СУВ модела Bentayga, с обзиром да овај аутомобил чини скоро половину годишње продукције компаније Bentley.