КРЕАТИВАЦ И ИНОВАТОР НА WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛУ: Џереми Таи Абет долази у Ровињ
Стара фабрика дувана у Ровињу од 22. до 25. септембра постаје поприште креативних идеја и занимљивих предавача, а име које ће дефинитивно одјекнути ове године је Jeremy Таи Abbett. Он је креативац и иноватор који сарађује с низом успешних компанија.
Своју каријеру Jeremy је започео као оснивач и директор дизајна одговорног за брандинг и корисничко искуство мобилног старт-упа Stuffle који је због његовог труда добио Webby, Леад и Ловие награду, а на крају ју је Apple препознао као једну од најбољих апликација 2012. године.
Од 1996. Abbett ради као суоснивач фабрике Форк Унстабле Медиа која је сарађивала с великим именима попут Беиерсдорф АГ, Lufthansa и Даимлер те с магазином Wired Магазине. Такође, суоснивач је мултидисциплинарног студија Truth Даре Доубле Даре који већ 16 година делује као саветник за културне институције попут Царнегие Hall и Guggengheim, а уједно је и саветник за брендове попут BMW-a, Adobe-a и Грунер Јахра.
Abbettov креативни развој имао је занимљиву путању; с Форк Унстабле Медиом радио је на три пројекта који су купљени од стране Музеја модерне уметности у Сан Францисцу, а данас је један од постдипломских оснивача Интерацтион Десигн Ивреа. Оно што овом креативцу представља стални изазов је спонзорисање и менторисање старт-упова и радионица.
С мотом „Чинити ствари опипљивима“ већ три године ради за Google где подучава друге како развити иновацијске вештине и уједно одржава и радионице које се фокусирају на креативни процес. Својим одликама креативног вође истакао се управо због свог посебног приступа технологији за коју сматра да је неодвојива од креативности. Не чуди стога да се назива „креативним еванђелистом“ јер интензивно ради на грађењу критичне масе која пружа подршку одређеним технологијама. То конкретно значи да промовише коришћење одређеног производа или технологије кроз разговоре, чланке, блогове или снимљене демонстрације.
Судећи према количини пројеката, Џереми Таи Абет своју каријеру још увек успешно усмерава узлазном путањом, а његовом импресивном искуству и свежим идејама посетиоци ће моћи да сведоче на овогодишњем Weekend Медиа Фестивалу, највећем комуникацијском фестивалу у југоисточној Еуропи који се организује под генералним покровитељством Адрис групе.