Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Љајић најавио промоцију Србије на кинеском тржишту: Ово је манифестација коју ће пратити 200 милиона

28.07.2017. 12:34
Пише:
Танјуг
Rasim Ljajić
Расим Љајић / Извор: Фото: Танјуг/Раде Прелић

Министар трговине, туризма и телекомуникација састао се са делегацијом Међународне привредне коморе Кине за приватни сектор

Потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић разговарао је данас са делегацијом Међународне привредне коморе Кине за приватни сектор, коју је предводио председник ове организације Сун Јанђун, о начинима за унапређење туристичке и привредне промоције Србије на кинеском тржишту, а у том циљу за јесен је најављен пословни форум у Београду.

Николић и Сун Јањун: Кинеска комора доводи 500 привредника на форум у Београду

Представници Међународне привредне коморе Кине за приватни сектор известили су Љајића да ће у октобру ове године у Београду организовати манифестацију под називом „Мис туризма Србије и Кине“, поред које ће, као пратећи догађај, бити организован и пословни форум уз учешће привредника из Кине заинтересованих за инвестирање у нашој земљи и представника највећих кинеских туроператера, саопштило је министарство трговине.

На форуму ће бити представљене привредне области и пројекти, у којима постоје највећи потенцијали за кинеска улагања, а такође ће бити презентована и туристичка понуда најпознатијих дестинација у Србији.

Rasim Ljajić
Расим Љајић / Извор: Профимедиа

Манифестација „Мис туризма Србије и Кине“ биће директно преношена на некој од кинеских телевизија са националном покривеношћу, уз очекивану гледаност од 200 милиона гледалаца, што ће, како је истакао Сун Јанђун, бити шанса за пресудан искорак српске туристичке привреде у Кини.

Љајић и Јанђун сагласили су се да је реално да се након ове манифестације знатно повећа број кинеских туриста у Србији, који су, према подацима Међународне привредне коморе Кине за приватни сектор, у прошлој години на путовања у иностранство трошили по 5.000 америчких долара по једном туристи.