Понекад слађа и од прве љубави, а каткад слатка као туђа жена: Најбоље рекламе на пијацама које маме муштерије!
У ово доба године, свакако највише је понуда али и реклама за лубенице
У намери да "освоје срца" што више муштерија, продавци воћа и поврћа на зеленим пијацама, креативним и понекад шаљивим слоганима рекламирају своју робу. Углавном римама, невешто исписаним фломастерима на парчету картона, маме муштерије да ако не купе барем прочитају шта се нуди.

У 2020. години у Србији било 105.593 предузећа: РЗС избацио статистику - највише фирми има у овој области

Планирате да средите стан како би се боље продао? Заборави се један мали детаљ - обратите пажњу на ове смернице!

ПОТПУНО НЕИСКОРИШЋЕНО МЕСТО У СРБИЈИ: Анализом воде потврђена лековитост - некада се овде лечило пола Југославије
У ово доба године, свакако највише је понуда али и реклама за лубенице, па је углавном свака слатка као мед, понекад слађа и од прве љубави, а каткад слатка као туђа жена. Нема грешке да је сремски бостан најслађи, баш као и Сремица, често наводе продавци уз опис.
Познато је да је на јесен сваки купус футошки, а кромпир ивањички. Јер бољих сорти нема. Натписи "воловско срце" продају сваки убрани плод парадајза, уз додатак да је лесковачки, а притом и домаћи, грешке нема.
Паприка шиља најбоља је за спремање зимнице, лако се пече и још лакше љушти. Брескве су углавном виноградарске, и то најбоље оне које су узгајане на ораницама у околини Гроцке и Опленца. Прве јагоде које се појаве на тезгама су увек домаће, непрскане и екстраслатке.
Трешње долазе увек из Ритопека, који је београдска долина овог дрвећа. У зимским данима, италијански кестен је најбољи, грчке мандарине најукусније, а све већи "примат" добијају и турске наранџе. Добар пасуљ је онај који се брзо скува и углавном је чувени тетовац.
- Овакви и слични натписи привлаче пажњу и осмехе купаца, па се лакше одлучују на куповину, наравно увек је боље када се уз неку врсту напише да долази из краја који је по томе познат као Футог по купусу, а Ивањица по кромпиру. Досетљивост се исплати продавцима, па су све креативнији у смишљању разних продајних слогана који неретко заврше на друштвеним мрежама - објашњава Милица Родић, дипломирани филолог.
Да добра реклама продаје плодове са пијаца потврђују и продавци. Уз то додају и да им је некад лакше да напишу, него да изнова понављају купцима.
- Знам ја да то кад напишем "слатка као мед" не значи много, али кад ме питају је л' стварно слатка, ја кажем нема лажи нема превара и одмах засечем мало парче да се проба. Некад ми је лакше и да одмах истакнем и цену, али и да спустим за пет до десет динара по килограму, ако видим да се муштерија премишља - објашњава за "Новости" Раде Станић, који скоро деценију продаје бостан на Бајлонијевој пијаци.
Продавци додају и да кад смисле добар, а уз то и лако памтљив натпис, годинама га не мењају, јер на неки начин то постане њихов препознатљив знак.
Натписи на пијацама присутни су од давнина. Међутим, последњих година трговци се труде да буду што духовитији јер знају да добра реклама свакако продаје производ.
- Нама то дође као бесплатна реклама, још ако је уримујемо да добро звучи, грешке нема. Као и на телевизији када видите нешто занимљиво, одмах одете у продавницу да купите - додају продавци.