Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ПОТПУНИ заокрет - Прекретница за BigPizza

28.08.2017. 15:19
Пише:
ПР
pica
пица / Извор: Профимедиа

Новитети у самом јеловнику, једноставније поручивање, постоје и разне погодности за верне потрошаче

Компанија МИМ Теам Food ДОО у оквиру које послује бренд BigPizza®, препознатљиви лидер на домаћем тржишту у сегменту доставе pizza објавила је да је током лета направљен потпуни заокрет по питању компанијске стратегије и фокуса.

НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА: Министар Триван УПОЗОРАВА на распродају пијаће воде!

- Од првог дана важан нам је утисак потрошача. Било је похвала, сугестија, али признајем и негативних коментара. Нисмо их одбацивали, трудили смо се да све евидентирамо и радили да исправимо грешке - започео је Марко Мујић, генерални директор компаније.

- Заиста је задовољство представити новитете које је у претходних годину и по дана спремао наш тим. Радили смо на квалитету, комплетно су измењене рецептуре свих врста теста, продужили смо време печења и усавршили смо састојке. Сада су производи хрскавији, пенастији и укуснији. Такође, развијали смо online платформу како бисмо корисницима пружили једноставнији начин поручивања уз могућност која нас издваја од осталих, а то је: Направи своју pizzu - додао је Мујић.

Поред новитета у самом јеловнику, једноставнијег поручивања, постоје и разне погодности за верне потрошаче. Најупечатљивији је попуст 50% на све pizze приликом треће поруџбине уколико сте регистровани корисник као и могућност да изаберете "Pola&Pola" pizzu.

BigPizza® је основана 2012. године и за веома кратак период се позиционирала као лидер на домаћем тржишту у сегмент доставе pizza. Компанија тренутно запошљава 246 људи у три града: Београд, Нови Сад и Зрењанин на укупно тринаест локација. Фокус компаније је на квалитету, услузи, технологији и стварању имиџа.

- Чврсте стубове за одржавање верних, привлачење нових и повратак незадовољних потрошача видимо управо у новој рецептури теста, квалитетнијим састојцима са дужим временом печења уз online поручивање и сада већ препознатљив концепт 30 минута или бесплатно. Поносно достављамо квалитет на време - наведено је у саопштењу уз закључак.