Шта да радите ако вам трговац ОДБИЈЕ РЕКЛАМАЦИЈУ на обућу? Ово је ПРВИ КОРАК који треба да предузмете
Све више се продаје обућа лошег квалитета
Потрошачи све чешће не могу да остваре права приликом рекламације на обућу, али се на нашем тржишту последњих година продаје обућа све лошијег квалитета. Питање које се поставља јесте шта грађани да раде у ситуацији када им трговац одбије рекламацију иако су сигурни да су у праву, јер су им ципеле, на пример, пукле само неколико месеци од куповине?
Шведска компанија отвара фабрику у ОВОМ српском граду, радна места за 1000 људи
У последње време већина трговаца има уговоре са неким од акредитованих кућа за вештачење како би били сигурнији у одлуку која је донета приликом рекламације. Трговац може и без наведених вештачења сам доносити одлуку о рекламацији, јер за такозвану саобразност робе уговору одговара управо трговац.
Нигде се у закону не наводи обавеза трговца да има уговор са неком од ових кућа, поготово што су и њихове одлуке на суду подложне обарању. Први корак након одбијања рекламације јесте да се уложи приговор на рекламацију. Трговац није у обавези да опет прихвати приговор, али већина трговаца не прави проблем да се уложи жалба и изврши поновно вештачење.
ИЗВОЗ У РУСИЈУ: Проширена листа производа ослобођених од царина
Уколико након тога грађанин поново не успе да позитивно реши рекламацију, може да уради вештачење о вом трошку у некој акредитованој кући за вештачење и на тај начин докаже да је обућа неквалитетна.