Све очи упрте у ову земљу: Овде продаја алкохола убедљиво обара све рекорде
Иза наглог скока стоје промене у животном стилу и огромна потражња међу млађим потрошачима.
Индија је тренутно најбрже растуће тржиште алкохолних пића међу великим светским економијама, показује најновији извештај "Тимес оф Индиа".
Све више животни стандард, убрзана урбанизација и промене у друштвеним навикама довели су до значајног пораста конзумације алкохола у различитим старосним групама.
Према речима стручњака из ове индустрије, индијско тржиште алкохола шири се брже него икада до сада, захваљујући све већој потражњи за премиум жестоким пићима, крафт пивима и ароматизованим алкохолним напицима.
Након пандемије порасла је и култура "друштвеног испијања", посебно међу млађом популацијом у великим градовима, што је додатно подигло продају.
Глобалне пројекције показују да је Индија на путу да до 2027. године постане четврто највеће тржиште алкохола на свету, уместо Јапана.
До 2033. године очекује се да престигне и Немачку, чиме би се по величини тржишта нашла одмах иза Кине и Сједињених Америчких Држава.
Иако је потрошња алкохола по становнику у Индији и даље нижа него у западним државама, огроман број потрошача и убрзани раст чине је једним од најатрактивнијих тржишта на свету.
Домаћи брендови, посебно у производњи вискија и пива, бележе рекордну тражњу, док светски произвођачи интензивно повећавају улагања и склапају локална партнерства како би освојили већи удео на тржишту.
Са променама животног стила, растућим амбицијама и све разноврснијим укусима потрошача, индијска индустрија алкохолних пића има потенцијал да у наредној деценији значајно утиче на глобалне трендове у овој области.
Србија Данас