WhatsApp доноси забране: Блокираће вам слање порука у овом случају
WhatsApp покушава да реши проблем спама ограничавањем броја порука које појединачни корисници и фирме могу да пошаљу непознатим особама без добијања одговора.
Апликација је првобитно била намењена као једноставан начин за слање порука личним контактима, али се временом развила и постала комплекснија, са групама, заједницама и пословним порукама. Због тих промена, људи сада добијају више порука него икада раније и тешко им је да испрате све.
Све поруке које корисници и фирме пошаљу другима бројаће се у оквиру овог новог месечног ограничења, осим ако добију одговор. На пример, ако упознате некога на конференцији и пошаљете му три поруке, то се рачуна у лимит.
WhatsApp још није саопштио колики ће тачно бити лимит, јер тренутно тестира различите границе.
Међутим, када се корисник или фирма приближе ограничењу, апликација ће приказати упозорење у облику искачућег прозора са бројачем, како би могли да избегну забрану слања порука.
Компанија је за TechCrunch изјавила да ће тест бити активан у више земаља у наредним недељама.
Такође су рекли да просечни корисници вероватно неће достићи тај лимит и да њихово искуство у коришћењу апликације неће бити погођено. Ова контрола је осмишљена да буде ефикасна против људи и фирми које масовно шаљу поруке и спамују друге кориснике.
Током прошле године, WhatsApp је покушавао да ограничи овакво спам понашање кроз разне алате и заштитне мере. У јулу 2024, компанија је почела да тестира ограничења на број маркетиншких порука које фирме могу месечно да пошаљу корисницима. Такође, током 2024. уведена је опција да корисници могу да се одјаве са листе за примање маркетиншких порука од фирми. На тај начин могу да примају ажурирања или подршку од фирме, без да буду спамовани.
Раније ове године, WhatsApp је почео да експериментише са ограничењем броја броадцаст порука које корисници и фирме могу да пошаљу другима. Компанија је рекла да је почела да шири овај експеримент у више од десетак земаља, укључујући и Индију, једно од својих највећих тржишта са преко 500 милиона корисника.