clear sky
15°C
14.05.2024.
Beograd
eur
117.1155
usd
108.571
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Poruka Direct Media Akademije: Ljudi važniji od mašina u novoj eri komunikacija (FOTO)

31.05.2019. 10:40
Piše:
Promo
akademija
akademija / Izvor: Foto: Promo

Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet - ali po meri čoveka. 

Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je u Madlenijanumu okupila više od 500 najuticajnih marketinških i medijskih eksperata iz regije.

Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industije. 

Pozdravljajući prisutne, direktor DIRECT MEDIA United Solutions Jovan Stojanović izjavio je da sistem spremno ulazi u novu tehnološku eru u kojoj će za rešavanje poslovnih izazova biti neophodan sveobuhvatan pristup. 

Deseta Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: MINDSCAPES U BEOGRADU!

Deseta Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: MINDSCAPES U BEOGRADU!

DIRECT MEDIA United solutions najavila novu eru regionalnog marketinga

DIRECT MEDIA United solutions najavila novu eru regionalnog marketinga

Direct Media dobitnik dva prestižna priznanja: Kampanja "Čuvaj se" najbolje targetirana (FOTO/VIDEO)

Direct Media dobitnik dva prestižna priznanja: Kampanja "Čuvaj se" najbolje targetirana (FOTO/VIDEO)

- Takav pristup podrazumeva širinu u kreativnom rešavanju problema u kombinaciji sa upotrebom tehnologija po dubini, a sve u službi efikasnijeg i kvalitetnijeg odgovora brendova na potrebe potrošača - izjavio je Jovan Stojanović.

Čak 84% učesnika Akademije smatra da čovek nove ere komunikacija i dalje treba bolje da poznaje ljude nego mašine, iako kao sasvim izvesnu i korisnu vide veću upotrebu tehnologija poput mašinskog učenja i veštačke inteligencije u marketingu i medijima. Fokus oglašivačkih kampanja nove ere komunikacija biće na emocijama potrošaca, smatra 65% ispitanika, sa čim se slaže i jedan od najkreativnijih umova današnjice i predavač na DM Akademiji, Ravid Kuperberg iz Mindscapes agencije. 

- Kao i uvek, ključna veština je razumevanje ljudi, njihovih života i drama koje doživljavaju, kao i kreativni novi načini za njihovo rešavanje koji su relevantni za brend i njegov život. Tehnologija nikada ne treba da bude suština priče, već treba da pomogne pri njenom oživljavanju - izjavio je Ravid.

Kada je reč o transformaciji medija, televizija kao izvorni, “originalni” influenser ostaće i dalje najdominantniji medij, ali u novoj formi, poručili su na Direct Media Akademiji eskperti na polju TV inovacija.

- Prelazak sa analogne na digitalnu televiziju je zajedno s novim tehnologijama omogućio da korisničko iskustvo i konzumiranje sadržaja postanu personalizovaniji nego ikada ranije i prilagođeni pojedinačnim potrebama i ukusima. Sada kada su ove inovacije dostupne u vašem regionu, kvalitet gledalačkog iskustva će se neminovno značajno poboljšati - izjavio je Vilem Jansen (Willem Janssen) iz Comcast kompanije FreeWheel, koja je globalni lider u tehnološkim rešenjima za oglašavanje i televiziju.  

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

R&D direktor United Grupe, Srđan Đurđević, koji je održao predavanje o inovacijama na televiziji izjavio je da današnji gledalac traži da mu se sadržaj "skroji po meri2, jer s pravom očekuje uslugu u kojoj će vreme provoditi gledajući ono što želi, a ne tragajući za onim što želi.

- Upotreba mobilnih uređaja raste velikom brzinom, današnji gledaoci su stalno u pokretu, žive brzo i žele da im je sve na dohvat ruke. Televizija je morala da isprati taj trend i da gledaocima omogući željeni sadržaj u željenom trenutku na željenom uređaju. Međutim nije dovoljno imati samo veliku količinu sadržaja, već i moćnu tehnološku platformu zasnovanu na najnovijim tehnologijama poput ML i AI, kao i brz i lak korisnički interfejs. Mi se trudimo da kroz naš centar za inovacije, United Cloud, konstatno pratimo nove trendove i tehnologije, i da time našim korisnicima povećamo zadovoljstvo gledanja televizije - izjavio je Srđan.

Kada je reč o novom umreženom organizacionom modelu, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me Vladimir Vulić, dao je svoje viđenje o procesu digitalne transformacije, kao jednog od najznačajnijih katalizatora u evoluciji biznisa.

- Najvažniji korak na putu digitalne transformacije je promena načina razmišljanja. Savremeni metodi rada zahtevaju promenu paradigme ne samo kada se radi o tehnologiji, već i u načinu organizacije rada i procesa unutar kompanije. Zaposleni trebaju iz uloge onih koji izvršavaju naređenja da preuzmu ulogu ravnopravnih kreatora vrednosti, dok komunikacija sa svim stejkholderima mora biti bazirana na slobodnom protoku informacija i kolaboraciji - izjavio je Vladimir.

Među predavačima ove godine su se našli i Jon Burkhart marketinški konsultat TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking i Dragan Bjelogrlić, naš proslavljeni umetnik.

U novoj eri komunikacija, biće skoro podjednako važno posedovanje multidisciplinarnih veština ali i poznavanje kompleksnijih tehnologija, zaključili su učesnici DM Akademije.

Dodeljene nagrade KAKTUS 2017!

Dodeljene nagrade KAKTUS 2017!

Završena prva IAB MIXX konferencija i dodeljene nagrade za najbolje

Završena prva IAB MIXX konferencija i dodeljene nagrade za najbolje

PO PRVI PUT U SRBIJI: Jedna od NAJZNAČAJNIJIH konferencija o digitalnim medijima u Narodnom pozorištu

PO PRVI PUT U SRBIJI: Jedna od NAJZNAČAJNIJIH konferencija o digitalnim medijima u Narodnom pozorištu

Upravo je sticanje novih znanja i praktičnih veština bila tema dvodnevne edukacije tokom koje su polaznicima u dva modula Mediji i Brending, a kroz serijal predavanja i radionica prezentovani najnoviji trendovi u oblasti medija i komunikacija. Ova predavanja držali su stručnjaci DIRECT MEDIA United Solutions sistema.

Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to će biti praksa i ove godine.