Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Порука Дирецт Медиа Академије: Људи важнији од машина у новој ери комуникација (ФОТО)

31.05.2019. 10:40
Пише:
Промо
akademija
академија / Извор: Фото: Промо

Иако је четврта индустријска револуција донела уверење да ће технологије превладати, фокус и даље остаје на људима, њиховим емоцијама и вредностима, док технолошка решења убрзано мењају свет - али по мери човека. 

Ово је порука десете по реду Дирецт Медиа Академије која је у Мадленијануму окупила више од 500 најутицајних маркетиншких и медијских експерата из регије.

Маркетиншки догађај сезоне угостио је предаваче светског реномеа и домаће експерте из области брендинга и комуникација, иновација и имплементације најновијих технологија у медијима, менаџмента новог доба и филмске индустије. 

Поздрављајући присутне, директор ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед Солутионс Јован Стојановић изјавио је да систем спремно улази у нову технолошку еру у којој ће за решавање пословних изазова бити неопходан свеобухватан приступ. 

Десета Дирецт Медиа Академија најављује гостовања специјалних гостију: МИНДСЦАПЕС У БЕОГРАДУ!

Десета Дирецт Медиа Академија најављује гостовања специјалних гостију: МИНДСЦАПЕС У БЕОГРАДУ!

ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс најавила нову еру регионалног маркетинга

ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед солутионс најавила нову еру регионалног маркетинга

Дирецт Медиа добитник два престижна признања: Кампања "Чувај се" најбоље таргетирана (ФОТО/ВИДЕО)

Дирецт Медиа добитник два престижна признања: Кампања "Чувај се" најбоље таргетирана (ФОТО/ВИДЕО)

- Такав приступ подразумева ширину у креативном решавању проблема у комбинацији са употребом технологија по дубини, а све у служби ефикаснијег и квалитетнијег одговора брендова на потребе потрошача - изјавио је Јован Стојановић.

Чак 84% учесника Академије сматра да човек нове ере комуникација и даље треба боље да познаје људе него машине, иако као сасвим извесну и корисну виде већу употребу технологија попут машинског учења и вештачке интелигенције у маркетингу и медијима. Фокус оглашивачких кампања нове ере комуникација биће на емоцијама потрошаца, сматра 65% испитаника, са чим се слаже и један од најкреативнијих умова данашњице и предавач на ДМ Академији, Равид Куперберг из Миндсцапес агенције. 

- Као и увек, кључна вештина је разумевање људи, њихових живота и драма које доживљавају, као и креативни нови начини за њихово решавање који су релевантни за бренд и његов живот. Технологија никада не треба да буде суштина приче, већ треба да помогне при њеном оживљавању - изјавио је Равид.

Када је реч о трансформацији медија, телевизија као изворни, “оригинални” инфлуенсер остаће и даље најдоминантнији медиј, али у новој форми, поручили су на Дирецт Медиа Академији ескперти на пољу ТВ иновација.

- Прелазак са аналогне на дигиталну телевизију је заједно с новим технологијама омогућио да корисничко искуство и конзумирање садржаја постану персонализованији него икада раније и прилагођени појединачним потребама и укусима. Сада када су ове иновације доступне у вашем региону, квалитет гледалачког искуства ће се неминовно значајно побољшати - изјавио је Вилем Јансен (Willem Janssen) из Цомцаст компаније FreeWheel, која је глобални лидер у технолошким решењима за оглашавање и телевизију.  

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

R&D директор Унитед Групе, Срђан Ђурђевић, који је одржао предавање о иновацијама на телевизији изјавио је да данашњи гледалац тражи да му се садржај "скроји по мери2, јер с правом очекује услугу у којој ће време проводити гледајући оно што жели, а не трагајући за оним што жели.

- Употреба мобилних уређаја расте великом брзином, данашњи гледаоци су стално у покрету, живе брзо и желе да им је све на дохват руке. Телевизија је морала да испрати тај тренд и да гледаоцима омогући жељени садржај у жељеном тренутку на жељеном уређају. Међутим није довољно имати само велику количину садржаја, већ и моћну технолошку платформу засновану на најновијим технологијама попут МЛ и АИ, као и брз и лак кориснички интерфејс. Ми се трудимо да кроз наш центар за иновације, Унитед Cloud, констатно пратимо нове трендове и технологије, и да тиме нашим корисницима повећамо задовољство гледања телевизије - изјавио је Срђан.

Када је реч о новом умреженом организационом моделу, суоснивач Digitalizuj.Me и програмски директор конференције Spark.me Владимир Вулић, дао је своје виђење о процесу дигиталне трансформације, као једног од најзначајнијих катализатора у еволуцији бизниса.

- Најважнији корак на путу дигиталне трансформације је промена начина размишљања. Савремени методи рада захтевају промену парадигме не само када се ради о технологији, већ и у начину организације рада и процеса унутар компаније. Запослени требају из улоге оних који извршавају наређења да преузму улогу равноправних креатора вредности, док комуникација са свим стејкхолдерима мора бити базирана на слободном протоку информација и колаборацији - изјавио је Владимир.

Међу предавачима ове године су се нашли и Јон Буркхарт маркетиншки консултат ТБЦ Глобал, стратег за садржај и коаутор књиге Newsjacking и Драган Бјелогрлић, наш прослављени уметник.

У новој ери комуникација, биће скоро подједнако важно поседовање мултидисциплинарних вештина али и познавање комплекснијих технологија, закључили су учесници ДМ Академије.

Додељене награде КАКТУС 2017!

Додељене награде КАКТУС 2017!

Завршена прва ИАБ MIXX конференција и додељене награде за најбоље

Завршена прва ИАБ MIXX конференција и додељене награде за најбоље

ПО ПРВИ ПУТ У СРБИЈИ: Једна од НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ конференција о дигиталним медијима у Народном позоришту

ПО ПРВИ ПУТ У СРБИЈИ: Једна од НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ конференција о дигиталним медијима у Народном позоришту

Управо је стицање нових знања и практичних вештина била тема дводневне едукације током које су полазницима у два модула Медији и Брендинг, а кроз серијал предавања и радионица презентовани најновији трендови у области медија и комуникација. Ова предавања држали су стручњаци ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед Солутионс система.

Сваке године приход од продаје котизација са Дирецт Медија Академије буде употребљен у хуманитарне сврхе, а то ће бити пракса и ове године.