Svetski lanac hotela propao preko noći, proglasio bankrot: Gosti izbačeni usred boravka, snimci šokirali javnost
Veliki hotelski lanac "Sonder", partner kompanije "Marriott", neočekivano je u ponedeljak proglasio bankrot, ostavivši brojne goste širom sveta bez smeštaja, a neki su morali da napuste sobe usred boravka.
"Sonder" je podneo zahtev za bankrot po poglavlju 7 (Chapter 7), što podrazumeva potpunu likvidaciju kompanije, dok je Marriott odmah najavio raskid licencnog ugovora sa ovim partnerom.
Vest je izazvala pravi haos među putnicima, jer su brojni gosti širom sveta, od Dubaija do SAD, morali da napuste sobe koje su već platili.
Marriott je saopštio da će kontaktirati sve goste koji su rezervisali smeštaj putem zvaničnih kanala, kako bi im pomogao da pronađu alternativni smeštaj.
Na društvenim mrežama, posebno TikToku, pojavili su se snimci gostiju koji iznenada pakuju kofere i napuštaju hotele. Jedna gošća, Ejveri, našalila se da su "Sonder i Marriott upravo raskinuli", opisujući frustraciju dok je nosila kofere niz ulicu u Montrealu, nakon što su je obavestili da mora da se iseli pre isteka plaćenih noći.
Neki putnici su imali sreće jer im je boravak već bio pri kraju, ali su izrazili zabrinutost za one koji su unapred platili i morali da napuste hotele ranije.
Stiv Megrou rekao je za Business Insider da je rezervisao 17 noći u Njujorku kako bi upoznao unuku, ali da je izbačen iz sobe.
- Na kraju smo morali da potrošimo još nekoliko hiljada dolara da bismo pronašli novi smeštaj. Bilo je veoma stresno, tretirali su nas užasno - izjavio je on.
Marriott je naglasio da će svi gosti koji su boravili u objektima Sondera dobiti punu refundaciju, ali zbog upravljanja oko 140 objekata i hiljada gostiju, proces neće biti brz.
Još jedan gost, Kreg Marfi, rekao je da će morati da izdvoji više od 1.300 funti za novu rezervaciju, neposredno pred venčanje svoje ćerke.
- To ne uključuje vreme i stres oko ponovnog dogovaranja limuzina, frizera, dostave cveća i obaveštavanja gostiju gde da pošalju poklone - naveo je on.
U zvaničnom saopštenju, Marriott International je naveo da im je „prioritet pružiti podršku gostima koji su trenutno u Sonder objektima, kao i onima sa budućim rezervacijama“.
- Marriott će kontaktirati sve goste koji su rezervisali putem naših zvaničnih kanala – marriott.com, aplikacije Marriott Bonvoy i globalnih centara za rezervacije – kako bi im pomogao oko smeštaja. Gosti koji su rezervisali preko trećih strana treba da se obrate tim platformama - saopštili su iz kompanije.
Marriott je dodao da "ostaje posvećen minimiziranju poremećaja u putnim planovima svojih gostiju", piše "Metro".