Светски ланац хотела пропао преко ноћи, прогласио банкрот: Гости избачени усред боравка, снимци шокирали јавност
Велики хотелски ланац "Сондер", партнер компаније "Marriott", неочекивано је у понедељак прогласио банкрот, оставивши бројне госте широм света без смештаја, а неки су морали да напусте собе усред боравка.
"Сондер" је поднео захтев за банкрот по поглављу 7 (Chapter 7), што подразумева потпуну ликвидацију компаније, док је Marriott одмах најавио раскид лиценцног уговора са овим партнером.
Вест је изазвала прави хаос међу путницима, јер су бројни гости широм света, од Дубаија до САД, морали да напусте собе које су већ платили.
Marriott је саопштио да ће контактирати све госте који су резервисали смештај путем званичних канала, како би им помогао да пронађу алтернативни смештај.
На друштвеним мрежама, посебно ТикТоку, појавили су се снимци гостију који изненада пакују кофере и напуштају хотеле. Једна гошћа, Ејвери, нашалила се да су "Сондер и Marriott управо раскинули", описујући фрустрацију док је носила кофере низ улицу у Монтреалу, након што су је обавестили да мора да се исели пре истека плаћених ноћи.
Неки путници су имали среће јер им је боравак већ био при крају, али су изразили забринутост за оне који су унапред платили и морали да напусте хотеле раније.
Стив Мегроу рекао је за Business Инсидер да је резервисао 17 ноћи у Њујорку како би упознао унуку, али да је избачен из собе.
- На крају смо морали да потрошимо још неколико хиљада долара да бисмо пронашли нови смештај. Било је веома стресно, третирали су нас ужасно - изјавио је он.
Marriott је нагласио да ће сви гости који су боравили у објектима Сондера добити пуну рефундацију, али због управљања око 140 објеката и хиљада гостију, процес неће бити брз.
Још један гост, Крег Марфи, рекао је да ће морати да издвоји више од 1.300 фунти за нову резервацију, непосредно пред венчање своје ћерке.
- То не укључује време и стрес око поновног договарања лимузина, фризера, доставе цвећа и обавештавања гостију где да пошаљу поклоне - навео је он.
У званичном саопштењу, Marriott Интернатионал је навео да им је „приоритет пружити подршку гостима који су тренутно у Сондер објектима, као и онима са будућим резервацијама“.
- Marriott ће контактирати све госте који су резервисали путем наших званичних канала – marriott.com, апликације Marriott Bonvoy и глобалних центара за резервације – како би им помогао око смештаја. Гости који су резервисали преко трећих страна треба да се обрате тим платформама - саопштили су из компаније.
Marriott је додао да "остаје посвећен минимизирању поремећаја у путним плановима својих гостију", пише "Метро".