НЕВЕРОВАТНО: У жестокој конкуренцији BMW-a, ПОРШЕА и ЛАМБОРГИНИЈА - победио ХЈУНДАИ
Можда и освоји титулу ауто године...
Година се ближи своме крају, а то значи и да нас очекују бројни избори за ауто године, понекад и у посебно занимљивим нишама где је могуће спојити аутомобиле драстично различите снаге, перформанси, па и цене.
А један такав је "Перформанце Цар оф the Year" који организује амерички магазин "Роад & Трацк".
На стазу "Thunderhill Raceway Парк" у Калифорнији стигло је доиста шаролико друштво.
Чинило га 11 болида у распону снаге од 180 до преко 630 КС и, што је занимљивије, распону цена од 30.000 до 332.000 долара.
Најјефтинији је "Hyundai Велостер Н", најскупљи "МцЛарен 300ЛТ Спидер", а између су се још нашла звучна имена из домене аута снова: "BMW М2 Цомпетитион, Chevrolet Corvette, Lamborghini Хурацан Ево, Lexus РЦ Ф Трацк, Лотус Евора ГТ, Мазда Миата РФ Цлуб, Nissan ГТ-Р НИСМО, Porsche 911 и Toyota Супра".

УПРАВО СМО ДОБИЛИ четвртог НАЈВЕЋЕГ произвођача аутомобила

АУТО ГИГИАНТ НАПРАВИО СКАНДАЛ: Због спорне рекламе са овом ЖИВОТИЊОМ - нашли се на стубу срама
Јасно је, критеријуми надилазе брзину и времена кругова па тако обухватају и осећај у вожњи на путу и на стази.
Ево шта су из магазина имали да кажу о овом моделу:
- Због тога што је јефтин, свако са нормалним послом од 9 до 5 себи може да приушти вожњу једног од најбољих аутомобила на тржишту. Али цена је само један део. Притисак на "Н" дугме на волану променио је ауто драстично. Ауто се од тихог и удобног претворио у жустри хот hatch. Ниједан ауто са погоном на предњим точковима не би требало да ради овако добро. Велостер је жељан акције и наводи вас да кренете да узмете скалп неком супераутомобилу.
Додуше, постоје и мане. Мотор има личност штампача и педале за гас и кочење су веома удаљене. Али све то престаје да буде важно после 5 минута.
Велостер Н показује како треба да изгледа одлична вожња са погоном на предњим точковима. Сваки пут када га будете возили јавиће вам се осмех на лицу јер вас охрабрује и третира као суперхероја.
И све то долази од компаније која није имала ама баш ниједан разлог да га направи.
