НОВИТЕТИ У ГРЧКОЈ ПРЕСТОНИЦИ: Светлосна саобраћајна сигнализација Атине под управом Googlea
Занимљиво је да и Руси теже томе.
Надлежни органи грчке престонице Атине, они који су задужени за питања из сфере саобраћаја, очекују да се успостави сарадња с технолошким дивом по имену Google, на који начин би се смањили проблеми условљени закрчењем путне инфраструктуре.
СТРАДАЛИ АУТОМОБИЛИ ЗБОГ НЕРВОЗНЕ ЖЕНЕ: Посвађала се са супругом и уништила неколико скупоцених аутомобила (ВИДЕО)
ВЕЛИКО ПИТАЊЕ: Шта би се догодило да само ЖЕНЕ возе аутомобиле?
МЕРЦЕДЕС МАЈКЛА ЏОРДАНА ПРОДАЈЕ СЕ ЗА 23 ДОЛАРА: Јединствени примерак аутомобила који је возила ЖИВА ЛЕГЕНДА КОШАРКЕ
Дакле, по свему судећи, Атињани ће уживати у паметном систему регулације рада саобраћајне светлосне сигнализације којом ће управљати Google. Локалне власти су о овоме одлучиле како би се избориле са већим гужвама које настају на градским улицама. Google ће се користити подацима и целуларних мрежа и сателита како би у оптималним размацима диктирао смену црвених и зелених светлосних сигнала, све уклапајући на начин да се омогући што течнији проток возила, односно зависно од густине саобраћаја.
Поред убрзања саобраћаја, власти Атине желе да се снизи и количина времена које грађанство троши у путовању до одредишта кроз престоницу. Споредни ефекат ће се односити и на повећање нивоа тачности процењеног време приспећа до одредишта путем алтернативних рута, а које опет осмишљава и пласира амерички див преко апликације Google Maps.
Иначе, у народу се каже да "половина становника Грчке има пребивалиште у Атини", и то је грубо речено тачно. Наиме, од 10,64 милиона становника, у најгушће насељеној регији Грчке, а то је регија Атике, живи 3,8 милиона људи. На престони град, од те цифре отпада 3,15 милиона душа, па није ни чудо што су гужве у саобраћају део свакодневице тих људи.
Занимљиво је да и Руси теже томе да осмисле технологију која се тиче убрзања и повећања безбедности саобраћаја. Фокус је на вештачкој интелигенцији која надзире понашање возача на друму и предвиђа генезу потенцијално опасних ситуација, типа наглих промена саобраћајних трака, несхватљивих поступака особа за воланом и слично. Експерти као главну препреку у имплементацији ове идеје, виде могуће одбијање возача да инсталирају ову шпијунску апликацију у своје возило.