ПАМЕТНО ИЛИ НЕ: Хоће ли најпознатији амерички спортски аутомобили прећи на струју?
Нема сумње да у Форду раде на више фронтова.
Досадашњи резултати сугеришу да ће америчке В8 звери ући у тиху фазу. Први који је залутао, али само по имену, био је Форд. Мустангово име је ушло у свет електричне енергије и то на веома добар тржишни начин. Мустангово име је коришћено за електрични кросовер који је на крају био веома добро прихваћен у јавности, како у Америци тако и у Европи.
НЕСВАКИДАШЊИ ПРОПУСТ: Ево због чега власници Ацуре туже Хонду (ВИДЕО)
ПОБЕСНЕЛИ МАКС: Покушао пред полицајцима да разбије камеру која га је снимила у прекршају
БЕЗБЕДНОСТ НА ПРВОМ МЕСТУ: Да ли је опасно телефонирати током сипања горива?
Многи се сада питају шта ће бити са оригиналним Мустангом. Један од најпопуларнијих спортских модела на свету недавно је добио готово тркачке перформансе, а најновија генерација има и моћан В8 мотор.
У посљедњем интервјуу за Блоомберг челни човјек Форда Јим Farley открио је будућност Мустанга. Упитан хоће ли Мустанг задесити октанска будућност као у случају Porscheovog 911, Farley је открио план за идућих десет година.
- Дакле, када кажете, може ли то бити потпуно електрични Мустанг цоупе? Не, вјеројатно не. Али може ли постојати дјеломично електрифицирани Мустанг цоупе - и то свјетске класе? Да - рекао је Farley, преноси Блоомберг.
Нема сумње како у Форду раде на више фронтова, а одлука ће увелике овисити и о тржишним кретањима. Засад је најсигурнији хибридни насљедник, али електричну опцију не треба искључивати. Уосталом електрични Мустанг с 900 КС већ смо могли видјети на СЕМА-и. Ваља живјети у садашњости, а њу чини Мустанг ГТД, цестовна верзија тркаћег ГТ3, покретана 5.2 В8 мотором с преко 800 КС. Цијена му је 300.000 долара.
Када је реч о Мустанговим ривалима, Цамаро ће ускоро проћи са веома сумњивим наследником. Постоји идеја да Цамаро постане засебан подбренд, али и да буде искључиво електрични модел. Челенџер се, с друге стране, такође повлачи и лако би могао да се врати као електрични модел. Његов већи брат, Charger, биће електрични модел у облику Даитоне, а постоји могућност лансирања хибридних перформанси предвођених 3.0 инлине твинтурбо шестоцилиндричним мотором. Извесно је да ће Хеми ући у историју.