Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

САВРШЕНА СПОСРТСКА МАШИНА: Неприкосновени јапански аутомобил из 1998. године је један од најлепших свих времена

29.08.2023. 14:31
Пише:
Србија Данас/ Ауто Exclusive
Acura NSX
Ацура NSX / Извор: Фото: Youtube printscreen/ Листинг Видеос

Екстеријер овог NSX-T модела финиширан је Формула Ред бојом.

Оригинални Ацура NSX модел дефинитивно не поседује снагу са којом долази тренутна Цивиц Type Р генерација, али не постоји никаква сумња да је ова икона аутомобилске индустрије једна од најлепших спортских машина свих времена.

КЛИМА У АУТОМОБИЛИМА: Како избећи грешке које смањују њену ефикасност?

КЛИМА У АУТОМОБИЛИМА: Како избећи грешке које смањују њену ефикасност?

ДА СЕ НЕ ЛАЖЕМО: Срби обожавају пета врата на аутомобилу

ДА СЕ НЕ ЛАЖЕМО: Срби обожавају пета врата на аутомобилу

КАМЕРЕ ГА СНИМИЛЕ, ТВРДИ ДА ЈЕ НЕВИН: Добио казну од скоро 1.000 евра због овако везаног појаса

КАМЕРЕ ГА СНИМИЛЕ, ТВРДИ ДА ЈЕ НЕВИН: Добио казну од скоро 1.000 евра због овако везаног појаса

Овај модел тренутно представља NSX-T јединицу из 1998. године, са посебним кровним панелом у тарга стилу, који је могуће уклонити. Неприкосновена јапанска машина вожена је свега 33.800 километара и стиже са оригиналном литературом произвођача, налепницом на прозору, продајним фактурама и чистим извештајем оштећења.

Екстеријер овог NSX-T модела финиширан је Формула Ред бојом, што га према подацима произвођача чини једним од свега 55 примерака у овој нијанси креираних за 1998. годину. Аутомобил је постављен на алуминијумске точкове, који мере 16 и 17 инча напред/позади, опремљене Кумхо Ецста XS гумама од 215/45 напред и 245/40 на задњем делу. Бринг а Trailer аукцијска кућа истиче да постоји неколико огреботина на предњој лајсни, док се на предњем бранику на неколико места љушти боја.

Снага овог прелепог модела долази из 3,2 литара великог В6 мотора са унутрашњим сагоревањем, ВТЕЦ варијабилним тајмингом вентила и подигнутом електронском контролом која је снагу заокружила на 290 кс и 345 Нм обртног момента, у фабричком издању. Овј агрегат упарен је са шестостепеном мануалном трансмисијом, која покреће задњу осовину путем Торсе диференцијала ограниченог проклизавања.