ВОЗИТИ ЕВ ЈЕ НАЈСКУПЉА ОПЦИЈА? Постоји важан разлог зашто многи возачи још чекају с куповином електричног аутомобила
Јефтино гориво и релативно скупа струја су узрок за размишљање.
Студија Андерсон Ецономиц Гроупа је открила да је на 100 пређених миља много возила с моторима с унутрашњим сагоревањем чија вожња је јефтинија него вожња сличног електричног возила. Барем када се гледају трошкови енергије/горива.

ГРЦИ РИГОРОЗНИ И ПРЕМА СТРАНЦИМА: За овај преступ вам чак одузимају документа и таблице са возила

ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ: Од данас креће велика међународна акција полиције, а овај прекршај се НЕЋЕ ПРАШТАТИ

ВЕЛИКО ПИТАЊЕ: Колико ће вредети електрични модел стар 20 година?
Компактни и мали аутомобили и crossoveri у просеку троше 9,78 УСД горива на 100 миља. То укључује возила као што су Nissan Верса, Хонда Цивиц, Hyundai Елантра, Субару Импреза и Mitsubishi Мираге. За поређење, компактна и мала електрична возила попут Nissana Леафа и Chevrolet Болта прелазе 100 миља домета за 12,55 УСД када се пуне код куће. Када се пуне на пунионицама, цена је 15,97 УСД за 100 миља.
Код већих аутомобил ситуација се мења. Док вожња типичног возила с бензинским мотором, као што су BMW Серије 5, Porsche Мацан и Ауди А6, кошта у просеку 17,56 УСД на 100 миља, луксузни електрични аутомобили попут Porsche Taycana, Тесле Моделаа 3 и Полестара 2 ће прећи 100 миља за 13,50 УСД, ако се пуне на кућним утичницама.
Ова бројка се повећава на 17,81 УСД ако се пуни на јавној пунионици. Што се тиче пицк-упова, Андерсон Ецономиц Гроуп објашњава да 100 миља с дизелским возилом обично кошта 17,10 долара, док док је цена за електрично возило 17,72 долара за 100 миља ако се пуни код куће или чак 26,38 УСД на јавној пунионици.