ВАЖНО
ЕПС упозорава: Многима су стигли сумњиво ниски рачуни за струју - ево шта то заиста значи и како да избегнете огромну наплату следећег месеца
Сви корисници струје у Србији последњих недеља приметили су сумњиво ниске рачуне, а из Електропривреде Србије (ЕПС) стиже важно обавештење. Иако рачун изгледа као да сте уштедели, разлог за то често није мања потрошња.
ЕПС објашњава да низак рачун најчешће значи да подаци о потрошњи нису достављени на време. Уместо да приказује стварну потрошњу, рачун садржи само фиксне трошкове, док ће се целокупна потрошња накнадно сабрати и наплатити следећег месеца.
Како препознати проблем?
Ако на рачуну није приказана потрошња у киловат-сатима, то значи да Електродистрибуција Србије (ЕДС), која очитава бројила, није доставила податке. Многи корисници због тога мисле да су уштедели, док следећи рачун може бити знатно виши – изненађење које може озбиљно оптеретити кућни буџет.
Шта треба да урадите?
ЕПС саветује да одмах реагујете чим приметите неуобичајено низак рачун. Имате неколико опција:
-
Пошаљите очитање бројила путем е-поште на [email protected]
-
Пријавите се на портал „ЕПС Увид у рачун“ и поднесите рекламацију
-
Посетите најближу ЕПС пословницу или позовите број са рачуна
-
Посредством апликације Оператора дистрибутивног система „Електродистрибуција Србије“ очитајте стање бројила од 1. до 6. у месецу
Овим корацима можете избећи непријатна изненађења и превисоке рачуне следећег месеца.