Какав је послодавац НОВИ НЕМАЧКИ ГИГАНТ КОЈИ ДОЛАЗИ У СРБИЈУ: Посао ће добити 500 људи, а ево какви су услови!
Меморандум о разумевању који је јуче парафиран најављује план МТУ-а да у Србији у првој фази изгради постројење у околини Београда (Пазова или Панчево) где ће бити запослено 400-500 техничара и инжењера.
Немачка компанија МТУ Аеро енџинс, за чији би долазак у Србију уговор требало да буде потписан у јуну, водећи је произвођач авио-мотора и глобални светски "играч" у авио индустрији који годишње уговара послове вредне више милијарди долара, а своју добит истовремено издашно дели са акционарима.
Компанија је основана 1934. године у Минхену, има око 10.000 запослених и ради у 15 земаља света. Прошле године приходовала је укупно 4,6 милијарди евра, а за ову годину компанија је већ уговорила послове вредне 1,3 милијарде долара. Реч је пословима за тржиште комерцијалних авиона, а од информација је доступно и да је договорено партнерство са компанијом Сафран за изградњу мотора за војни авион. Са моторима које су направили до сада авиони су летели два милиона сати.

ДУПЛЕ ПРОДАЈЕ, ЛАЖНИ ВЛАСНИЦИ И ДРУГЕ ПРЕВАРЕ: Ове три ствари мора да зна свако ко купује или продаје стан

СЈАЈНЕ ВЕСТИ ЗА ГРАЂАНЕ: Немци отварају фабрику у Панчеву, у првој фази посао за 540 РАДНИКА!

ВЕЛИКИ ДАН ЗА СРБИЈУ! ЗАВРШЕН КОРИДОР 10: Од Ниша до Солуна за три сата!
Акцијама МТУ Аеро енџинс тргује се на светским берзама, а акционарима је ове године (по основу добити за 2018.) исплаћена дивиденда од 2,85 евра по деоници.
Глобално, компанија је у 2018. години обрнула више од четири милијарде долара у основним сегментима пословања – пројектовању, развоју и производњи ваздухопловних мотора и њихових компоненти али и њиховом одржавању и репарацији. Представљају оне-стоп-схоп од најактивнијег произвођача кључних компоненти за турбомлазне моторе (компресора под високим притиском, турбина са ниским притиском и централних оквира мотора) до комерцијалног МРО провајдера када су старије и најновије генерације авионских погонских група у питању.
У 15 главних МРО центара годишње уђе преко 30 типова мотора, поседују више од 400 патената, активно раде на 150 пројеката, ни један ОЕМ мотора не може без њихових компоненти (у овом контексту заузимају 30 одсто глобалног тржишта). У претходних 10 година инвестирали су глобално око четири милијарде евра и својим акционарима (међу којима се некада налазио и некадашњи купац српског СББ-а KKR фонд) су од 2005. године девет пута увећали вредност акција.
МТУ има водећу улогу у пружању услуга одржавања и сервиса мотора В2500, мотора који се налази у актуелном авиону "Ербас А 320". У војној области МТУ је доминантна компанија када су у питању мотори које користи немачка војна авијација.

НЕМАЧКИ ГИГАНТ ОБЈАСНИО ЗАШТО ЈЕ ИЗАБРАО СРБИЈУ: Минимум наредних 50 година ћемо ЗАПОШЉАВАТИ СРПСКЕ РАДНИКЕ

СТИЖУ ПАРЕ НА РАЧУН: Грађани, свратите у пошту и подигните и до 10.000 ДИНАРА!

Да ли је живот у Норвешкој тако сјајан? Плате су велике, а ТРОШКОВИ ЈОШ ВЕЋИ: Колико Срби могу да зараде?
Меморандум о разумевању који је јуче парафиран најављује план МТУ-а да у Србији у првој фази изгради постројење у околини Београда (Пазова или Панчево) где ће бити запослено 400-500 техничара и инжењера. По том плану до 2022. године овај капацитет биће адекватан за 400.000 сати ремонта годишње.
МТУ ће, како је најављено на јучерашњој конференцији, купити земљиште, изградити погон, инвестирати у опрему и уложити у обуку запослених. Вредност посла, односно најављене прве фазе, јуче није изговорена али никако не може износити мање од 50 милиона евра према писању појединих медија.