Најшири и најмодернији ауто-пут у Србији: Изгледа као авионска писта - Ова саобраћајница спаја пола милиона људи
Најшири и најмодернији аутопут, Моравски коридор, саобраћајна жила куцавица централне Србије, брзим темпом напредује ка западу наше земље.
Радови на Сектору 3 од Адрана до Прељине у пуном су јеку.
- Ми смо насип завршили, а када је у питању изградња објеката ту смо на три четвртине, када је реч о радовима на хидротехничком уређењу Западне Мораве, ту смо на око две трећине изведених радова, казао је за РИНУ директор ЈП "Коридори Србије" Александар Антић.
Неимари на овој траси кренули су пуном паром и у асфалтерске радове.
- На левој коловозној траци урађено је 17 километара са два слоја асфалта, а када је завршни слој асфалта у питању офрађено је 6, 5 километара. Када је у питању десна коловозна трака, ту смо на 12, 5 километараодрађених у са два слоја асфалта. Наравно настављамо даље веома интензивно, све је спремно, временске прилике су одличне, дана ће бити можда И једна од рекордних реализација, јер ће извођач уградити више од 4000 тона асфалта. Паралелно са овим радовима ради се и на 16 мостова и 23 мања објекта, рекао је Антић.
Упоредо са радовима на деоници од Адрана до Прељине, ради се интензивно и на деоници од Врњачке Бање до Врбе. На градилиштима је око 4000 радника са 1850 јединица механизације и транспортних средстава. Динамика радова је изузетна па ће задати рокови за њихов завршетак бити испоштовани.
- Завршавамо радове у складу са обећањем датом председнику Александру Вучићу, дакле деоница од Врњачке Бање до Врбе биће завршена најкасније у новембру месецу ове године. Ми паралелно са овим тимом који ради асфалтирање овде радимо и на деоници између Врњачке Бање и Врбе. А када је у питању ова најзначајнија деоница која ће повезати Чачак и Краљево, наша су очекивања да ће она бити пуштена у саобраћај у мају месецу следеће године, прецизирао је директор ЈП "Коридори Србије".
Директор пројекта компаније "Бехтел" Шон MekKormak истиче да запослени у свим секторима раде пуном паром.
- Радимо на монтажи носећих конструкција, мостовима и хидротехничком уређењу и како се посао приводи крају морамо бити све координисанији. На траси је преко 4000 радника, од којих су 35 одсто домаћи извођачи. То је нешто на шта смо веома поносни. Радови напредују добро на сваком километру пута од Адрана до Прељине, нагласио је MekKormak.
Ова јединствена саобраћајница читавом својом трасом гради се између три Мораве, повезује три управна округа и практично пола милиона становника наше земље и осим што ће омогућити брже и комфорније путовање биће и додатни импулс развоју домаће привреде.
Извор: Србија Данас/Агенције